>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hu var 2150 og gikk ned til 1900.Hvor litq var hun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hu var 2150 og gikk ned til 1900.Hvor litq var hun?
Takk [emoji7]Hælledussen for ei lita søt snuppe[emoji7]
Det har jeg jeg. Du da?Håper du sovnet kjapt og har hatt en god natt[emoji2]
Jupp ferie en uke tilMange som tar ferie i dag har jeg fått inntrykk av! Hva med dere damer? Ferie enda?![]()
Takk for detHuff.. sender deg en klem og håper dagen blir beste utover![]()
Har ferie vi også. Mannen skal jobbr ei til uke da. Så ferie på oss alle 4Mange som tar ferie i dag har jeg fått inntrykk av! Hva med dere damer? Ferie enda?![]()
Formelt startet jeg ferien tirsdag denne uken. Ulønnet perm siden jul og jobb fra 1.8Mange som tar ferie i dag har jeg fått inntrykk av! Hva med dere damer? Ferie enda?![]()
Ja, oppdaget det [emoji23][emoji23]Du har maange innlegg
Små da!Min ble 2200 på det laveste
TakkKjedelig når man ikke har et godt forhold til jordmor[emoji20]
Lykke til på kontroll!
Ligger bra an på toppenJa, oppdaget det [emoji23][emoji23]
Mhm var detSmå da!
Haha. Herlig..! [emoji14]Ferdig hos legen. Fått tatt blodprøver og tatt b12 sprøyta.
Minste var med og fikk snu på blodprøvene og var veldig fornøyd med jobben hu gjorde. Så hu fikk premie tom [emoji23] En rosa falsk edderkopp som hu ville hive i sengs til storesøstra [emoji23][emoji23]
Dumt søstra var våken når vi kom hjem da [emoji23] Skuffa.noHaha. Herlig..! [emoji14]
Ser den [emoji14]Dumt søstra var våken når vi kom hjem da [emoji23] Skuffa.no
Hahahaha. Sa hu fikk se ta i mot og kaste edderkoppen i det seige stoffet mot hu. Men hu var for trøtt til å reagere hu store. Ødela hele gleden. Men hu skal nok prøve ta pappaen da [emoji14]Ser den [emoji14]
Hun får legge den i senga så hun merker den i kveld. Ingenting er eklere enn å kjenne NOE i senga når du stikker føttene under dyna [emoji14]
Herlig da. Godt med ferieKb sover fortsatt...