Og mi lille sover straks, igjen.Kb sover fortsatt...
Våken siden sju, da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og mi lille sover straks, igjen.Kb sover fortsatt...
Ikke noe gøy uten reaksjoner [emoji28]Hahahaha. Sa hu fikk se ta i mot og kaste edderkoppen i det seige stoffet mot hu. Men hu var for trøtt til å reagere hu store. Ødela hele gleden. Men hu skal nok prøve ta pappaen da [emoji14]
#denfølelsen når kl er 0730 og ungen løper nede i stua med farmor. Men du ennå ligger i sengen og kan dra deg[emoji178][emoji178][emoji178]
God morgen jenter
Hatt det hektisk med storebror og dyra da gubben har jobbet to dager overtidmen i går kom farmor. Så nå koser jeg meg i sengen...selv om jeg er skrubb sulten
![]()
Merker det heldigvis ikke så godt. Men skulle likt å visst hvorfor![]()
Og særlig vite at det var en gutt du laget ;-)
Men ronja har sagt fra før at hun 1) lager ikke flere
2) deler ikke info om denslags om hun så skulle funnet på å gjøre det.
Det er inne på fs der man gledelig deler info om hvilke kvelder man forsøker å lage babyer...
Hadde litt søvn å ta igjrnHerlig da. Godt med ferie![]()
Ble det lunsj ? [emoji14]Så sitter man altså i sofaen med ei lita jente som sovner i armkroken.
På loftet har man to unger som snart bør ha lunsj.
Og som til frokost drakk opp resten av melka vi hadde i hus
Så kul!Kb fikk ny genser i går i oslo
Vis vedlegget 228852
Hun våknet etter 20 minutter så spørs om det ikke må bli mer søvn.Ble det lunsj ? [emoji14]
Kjekt med mat i alle fall. Vi spiste frokost ca halv 11. Regner med vi rasker med oss noe på butikken etterpå.. Skal bare ha jmkontroll først..Hun våknet etter 20 minutter så spørs om det ikke må bli mer søvn.
Lunsj ble joghurt og havregryn for dem og brød med jus for meg (litt jus igjen nemlig)
Så får vi handle om ikke mannen varsler ar han kommer så tidlig hjem at han handler melk og middag på vei hjem.
Frokost mer sånn rundt åtte eller noe sånn her, halv ni kanskje. Så da måtte vi ha lunsj nå. Avventer om mannen kommer i tretiden (1445 eller 1515 eller tilnød 1545 båten) og kan handle middag og melk på vei hjem eller i fem tiden (1615 eller 1645 båten) og derved vi handler og har maten klar når han kommer. (20 min fra båten går til han er hjemme. Ti min på.båt og ti min i bil)Kjekt med mat i alle fall. Vi spiste frokost ca halv 11. Regner med vi rasker med oss noe på butikken etterpå.. Skal bare ha jmkontroll først..
Heh. Dattera var ikke i nærheten av våken til da engang [emoji56]Frokost mer sånn rundt åtte eller noe sånn her, halv ni kanskje. Så da måtte vi ha lunsj nå. Avventer om mannen kommer i tretiden (1445 eller 1515 eller tilnød 1545 båten) og kan handle middag og melk på vei hjem eller i fem tiden (1615 eller 1645 båten) og derved vi handler og har maten klar når han kommer. (20 min fra båten går til han er hjemme. Ti min på.båt og ti min i bil)
God morgen
Fredag og snart helg. For noen starter ferien. Hos oss er der en uke igjen. Altså, jeg og ungene har fri, men mannen jobber en uke til. Jeg synes det er litt sen ferie. Men svigermor har reelt sen ferie. Hun begybber på ferie andre uka i august og har fri til skolen begynner igjen.
Hva står på planen rundtomkring hos dere i dag da?
Jeg hadde tenkt oss på biblioteket men mellomste og faren er ikke ferdig med boka så vi tar det over helga.
Da er det egentlig bare å vaske og tørke og brette klær og vaske mer og mer og mer.
Mange som tar ferie i dag har jeg fått inntrykk av! Hva med dere damer? Ferie enda?![]()
Alltid slik etterpå. Å sitte i sofa med beina høyt og nyte samvittigheten [emoji14]
Det har jeg jeg. Du da?