Skravletråd JULI ❤

Her er mi. Noen mnd på det med smokken da. Minste smokkestr. Men større enn ungen helst [emoji23]
a9b761b01a7db8fbb3626a6cb9dc9e3b.jpg
8f4b66476b5642f9c9a727a71bea13a3.jpg
Hvor litq var hun?

Ja... I dag har det vært ille. Nedadgående siden mandag :( Og jeg trodde jeg skulle på sykehuset i morgen, men det er neste fredag... Så en ekstra smell. Men skal til nevrologisk legeundersøkelse igjen på onsdag.

Så kjipt å høre[emoji20] sender en klem[emoji173]️

Hei

Når skal jeg si ting uten egentlig å si noe som helst...
Dengang vi var prøvere var jeg veldig nøye medå være anonym her inne på grunn av vår problemer, nå er jeg det ikke så mye lenger...

Det vil si at noen ganger kommer jeg i en situasjon hvor jeg egentlig har lyst til å spørre om råd, men ikke kan siden jeg egentlig står på sidelinjen, men har lyst til å hjelpe personer i min omgangskrets og siden jeg kan bli gjenkjent ikke har lyst til å utlevere de det gjelder, dette er tross alt et offentlig rom.

Kan jeg få litt styrke og en klem eller to?

Du skal få en bøtte med klemmer[emoji173]️
Det går ann å sende en pm her inne om du tror noen kan hjelpe?[emoji173]️

Sover dere? [emoji12]

Kjenner senga frister godt nå. Men denne episoden jeg begynte på VET jeg er en to be continued [emoji23] Men drit og dra. Jeg orker ikke enda en etterpå. Er sliten. Og da må jeg nesten legge meg når jeg kjenner det. Best sjanse for å sovne da så :)

Håper du sovnet kjapt og har hatt en god natt[emoji2]

Back
Topp