>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Er vel det vi har nevna nå mange ganger [emoji14]Ja denne var ikke så vanskelig å gjennomskue. Må finne et popcornbilde kanskje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel det vi har nevna nå mange ganger [emoji14]Ja denne var ikke så vanskelig å gjennomskue. Må finne et popcornbilde kanskje
Nye kjoler til unga. Nye tskjorter til de begge. Skjørt og jakke utenom til minste. Mest fordi jeg ville helst hatt skjørtet selv da. My little pony skjørt [emoji7][emoji7][emoji23]
Herremin. Noen folk...Når man kikker nedover FB får man opp mye rart. Også plutselig popper ett bilde av en baby med pierca kinn. Nei. Jeg tuller ikke. En mamma har pierca babyens smilehull fordi hu bestemmer hva som er fint på babyen. Hu har født og laga babyen og da bestemte hun over babyen på alle måter til hu var 18 år.... Jeg er helt sjokkert over at en mamma kan gjøre slik, og at en proff piercer kan få seg til å gjøre slik ! Folk feiler mye. Ikke noen kjente altså. Noen som har kommentert og dermed kom den på min feed. Fra utlandet da.
Men... Seriøst [emoji33][emoji33]
Det var vel bare tull kom det fram etterhvertNår man kikker nedover FB får man opp mye rart. Også plutselig popper ett bilde av en baby med pierca kinn. Nei. Jeg tuller ikke. En mamma har pierca babyens smilehull fordi hu bestemmer hva som er fint på babyen. Hu har født og laga babyen og da bestemte hun over babyen på alle måter til hu var 18 år.... Jeg er helt sjokkert over at en mamma kan gjøre slik, og at en proff piercer kan få seg til å gjøre slik ! Folk feiler mye. Ikke noen kjente altså. Noen som har kommentert og dermed kom den på min feed. Fra utlandet da.
Men... Seriøst [emoji33][emoji33]
Dere er jo så herlige alle sammen da!
bare godt å ha noen å skravle med.
He he jaEr så gøy når det kommer troll inn på forumet [emoji14]
Hvordan går det nå?Jeg tar tre [emoji171]
Stille her inne i dag
Gjorde det? Det så jeg ikke da. Ble så paff og leste noen av kommentarene. Og tenkte bare hva faen ! [emoji33] Blir glad om det bare var tull daDet var vel bare tull kom det fram etterhvert
Ikke sant.Herremin. Noen folk...
Er ganske stille på termingruppen, så hva skjer her da![]()
Ja. Reiv av seg klærne for å få de på med en gang [emoji7]Da blir de nok fine[emoji7]
Ja. Gå gjennom der etterpå [emoji23]
Noe sånt [emoji7]![]()
Ja mener det hvertfallGjorde det? Det så jeg ikke da. Ble så paff og leste noen av kommentarene. Og tenkte bare hva faen ! [emoji33] Blir glad om det bare var tull da![]()
Er det jaRolige dager[emoji6]
Fort gjort ja [emoji7][emoji23] Jeg er så lett å få med. Og det meste er mine ideer også [emoji23]Hihi, sånn skal det være med mamma på tur[emoji23]
Dåne jeg ligger på 29 plass
Sliten. Var godt å sende unga opp og meg i sofaen. [emoji23]
Ja. Helt min stil [emoji7]Den var stilig[emoji1]
Da håper jeg virkelig det stemmer [emoji1]Ja mener det hvertfall