Var jo ikke med jegIkke sjekket hva jeg ligger på, men mente jeg lå ganske greit an etter jakten på ti tusen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var jo ikke med jegIkke sjekket hva jeg ligger på, men mente jeg lå ganske greit an etter jakten på ti tusen..
Meldes såMulig det ja
Hun har det meste [emoji23] Investerte i skjørt, tskjorter og jakke i dag. Samt plaster [emoji14]Hehe. Du får stæsje henne opp skikkelig i MLP
Vesker, kjoler, div.. [emoji14]
Nei, ikke alle som har tid til sånt, spesielt nå i ferienVar jo ikke med jeg
Haha, herlig!Hun har det meste [emoji23] Investerte i skjørt, tskjorter og jakke i dag. Samt plaster [emoji14]
Sånn er det når jeg selv liker de gitt. Sikla på mye mer... Men må jo begrense en selv [emoji23]Haha, herlig!
Ser den altså. [emoji14]Sånn er det når jeg selv liker de gitt. Sikla på mye mer... Men må jo begrense en selv [emoji23]
Det er bra det [emoji14] HahahaSer den altså. [emoji14]
Blir litt sånn jeg og. [emoji14]
Her ogsåMeldes så
Jeg har en ting for pene kjoler på ebay, så dattera har fått noen derfra gitt .. [emoji28]Det er bra det [emoji14] Hahaha
Nope prioriterte venner ig familieNei, ikke alle som har tid til sånt, spesielt nå i ferien![]()
Viktig det, så!Nope prioriterte venner ig familie
Jeg tar tre [emoji171]Nei takk
Sender heller over en styrkeklem eller tre
Alltid [emoji14] Popcorn.Er så gøy når det kommer troll inn på forumet [emoji14]
Åååh, da blir det voldsomt ja. Håper det har vært bedre i ettertid. Hodepinen er evigvarende enn så lenge, men på vei mot en løsningEn som ikke hadde sover lur i barnehagen fordi han hadde det så gøy og minste sover minimalt og begynner en av de å sutre så er det gjortHåper hodepinen din er vekke nå
![]()
Åhåå. Snakk om elendig dag
Formen er ikke på topp kvalm å null matlyst kanskje babyfrøken kan komme snaart.. Og toppen av det hele har min gamle profil her inne tydeligvis streika totalt så måtte opprette ny
men er fortsatt jeg som er bak Lillejulispire2017.
Unnskyld for at jeg tar det inne her, men føler å få ut litt frustrasjon
Håper dere andre har hatt en knall torsdag![]()
Ja denne var ikke så vanskelig å gjennomskue. Må finne et popcornbilde kanskjeAlltid [emoji14] Popcorn.
Men føler de mangler å gjøre det litt mer troverdig nå da [emoji23]
Takker. Det gjorde vi. Nå på vei hjem med ferja. Lommebok noe slunken etter kino, snacks, McD og HM [emoji33][emoji23]