Hahahaha. Fantastisk. Bestefar er visst tater.Haha, det var nemlig mamma sin respons da brodern spurte om det var noe utenlandske aner i slekta et sted [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaha. Fantastisk. Bestefar er visst tater.Haha, det var nemlig mamma sin respons da brodern spurte om det var noe utenlandske aner i slekta et sted [emoji14]
Nei takkUrgh. Skyt meg [emoji24][emoji24]
En som ikke hadde sover lur i barnehagen fordi han hadde det så gøy og minste sover minimalt og begynner en av de å sutre så er det gjortJa, det var veldig deilig
Åh, har dem vært slitne [emoji171] Blitt rolig her og. Hatt så vondt i hodet.
Kos dere!!Har ikke tid til mer. Vi tar en spontan tur til byen og ser Grusomme meg 3 på kino med McD som middag rett og slettKos dere masse i dag. Ses i kveld
![]()
Hvilken mat ble det?Matpause
Blir fodt med mat
Lur måte å "øve" seg til å ha pynt i øret da, og lur måte for mamsen og vende seg til synetFrøkna begynner på skolen nå til høsten.
For et års tid siden spurte hun om hull i ørene og jeg var dum nok til å si "Ikke før du begynner på skolen" så regner med det ikke er så veldig lenge til hun spør igjen.
Jeg er ikke klar til å se henne med hull i ørene så driver og vender med til det med å sette på henne slike klistre øredobber [emoji14]
![]()
Uff høres helt jævlig ut. Noe bedre ord fant jeg ikke. Håper du får mer hjelp i morgen !Jaa kveles. Jeg skal til nevro i morgen, heldigvis. De sier jeg kan få morfinpreparat, men vil helst ikke detIkke hvis Paralgin funker.. Men det tar "bare" hodet. Spyr av medisinene... Og halsbrann. I dag er den store dagen [emoji23][emoji24]
Så mange klemmer du vil ha [emoji8][emoji8]Og klem tas godt imot [emoji171] Jeg har sikkert litt mot igjen imorgen.
Hahaha du gjør det. Helt klart ! [emoji8]Skal jeg lide, skal ikke han få sove heller gitt. [emoji23]
Dessuten, jeg fortjener mer og bedre søvn [emoji85] så da må han opp først [emoji85][emoji85]
Fine klistreøredobber daFrøkna begynner på skolen nå til høsten.
For et års tid siden spurte hun om hull i ørene og jeg var dum nok til å si "Ikke før du begynner på skolen" så regner med det ikke er så veldig lenge til hun spør igjen.
Jeg er ikke klar til å se henne med hull i ørene så driver og vender med til det med å sette på henne slike klistre øredobber [emoji14]
![]()
Blir nok kos jaSå koselig.
Har virkelig lyst til å se den filmen selv.
Skal snart stikke til byen selv
Takk i like måteHøres ut som en tipp topp dag
Kos dere![]()
Yes sover ofte lenge![]()
Takk. I like måte [emoji1][emoji1]Kos dere!!![]()
Byttet på senga i går og nå igjen . Tiss all over![]()
Hvordan er stemningen hos Ronja i dag da?
jeg sitter også å venter på telefon fra Riksen.Sitter og venter.
Skjer det noe spennende hos dere da?
jeg sitter også å venter på telefon fra Riksen.Sitter og venter.
Skjer det noe spennende hos dere da?