Skravletråd JULI ❤

Ja, det var veldig deilig :)

Åh, har dem vært slitne [emoji171] Blitt rolig her og. Hatt så vondt i hodet.
En som ikke hadde sover lur i barnehagen fordi han hadde det så gøy og minste sover minimalt og begynner en av de å sutre så er det gjort :( Håper hodepinen din er vekke nå :)

Frøkna begynner på skolen nå til høsten.
For et års tid siden spurte hun om hull i ørene og jeg var dum nok til å si "Ikke før du begynner på skolen" så regner med det ikke er så veldig lenge til hun spør igjen.
Jeg er ikke klar til å se henne med hull i ørene så driver og vender med til det med å sette på henne slike klistre øredobber [emoji14]
0f919f72dc3c21db6a58db3ab8de6c02.jpg
Lur måte å "øve" seg til å ha pynt i øret da, og lur måte for mamsen og vende seg til synet ;)

Jaa kveles. Jeg skal til nevro i morgen, heldigvis. De sier jeg kan få morfinpreparat, men vil helst ikke det :( Ikke hvis Paralgin funker.. Men det tar "bare" hodet. Spyr av medisinene... Og halsbrann. I dag er den store dagen [emoji23][emoji24]
Uff høres helt jævlig ut. Noe bedre ord fant jeg ikke. Håper du får mer hjelp i morgen !
Og klem tas godt imot [emoji171] Jeg har sikkert litt mot igjen imorgen.
Så mange klemmer du vil ha [emoji8][emoji8]

Frøkna begynner på skolen nå til høsten.
For et års tid siden spurte hun om hull i ørene og jeg var dum nok til å si "Ikke før du begynner på skolen" så regner med det ikke er så veldig lenge til hun spør igjen.
Jeg er ikke klar til å se henne med hull i ørene så driver og vender med til det med å sette på henne slike klistre øredobber [emoji14]
0f919f72dc3c21db6a58db3ab8de6c02.jpg
Fine klistreøredobber da :) Hehe ja. Her også. Men gikk overraskende fint det også. Begge mine har nå da :)

Back
Topp