Skravletråd JULI ❤

Hehe. Du får stæsje henne opp skikkelig i MLP :D
Vesker, kjoler, div.. [emoji14]
Hun har det meste [emoji23] Investerte i skjørt, tskjorter og jakke i dag. Samt plaster [emoji14]

Når man kikker nedover FB får man opp mye rart. Også plutselig popper ett bilde av en baby med pierca kinn. Nei. Jeg tuller ikke. En mamma har pierca babyens smilehull fordi hu bestemmer hva som er fint på babyen. Hu har født og laga babyen og da bestemte hun over babyen på alle måter til hu var 18 år.... Jeg er helt sjokkert over at en mamma kan gjøre slik, og at en proff piercer kan få seg til å gjøre slik ! Folk feiler mye. Ikke noen kjente altså. Noen som har kommentert og dermed kom den på min feed. Fra utlandet da.

Men... Seriøst [emoji33][emoji33]

En som ikke hadde sover lur i barnehagen fordi han hadde det så gøy og minste sover minimalt og begynner en av de å sutre så er det gjort :( Håper hodepinen din er vekke nå :)
Åååh, da blir det voldsomt ja. Håper det har vært bedre i ettertid. Hodepinen er evigvarende enn så lenge, men på vei mot en løsning :)

Åhåå. Snakk om elendig dag :sorry:

Formen er ikke på topp kvalm å null matlyst kanskje babyfrøken kan komme snaart :angelic:.. Og toppen av det hele har min gamle profil her inne tydeligvis streika totalt så måtte opprette ny :arghh: men er fortsatt jeg som er bak Lillejulispire2017.

Unnskyld for at jeg tar det inne her, men føler å få ut litt frustrasjon :(

Håper dere andre har hatt en knall torsdag :happy:

Håper dagen i morgen blir bedre for deg[emoji173]️

Back
Topp