Skravletråd JULI ❤

Åhåå. Snakk om elendig dag :sorry:

Formen er ikke på topp kvalm å null matlyst kanskje babyfrøken kan komme snaart :angelic:.. Og toppen av det hele har min gamle profil her inne tydeligvis streika totalt så måtte opprette ny :arghh: men er fortsatt jeg som er bak Lillejulispire2017.

Unnskyld for at jeg tar det inne her, men føler å få ut litt frustrasjon :(

Håper dere andre har hatt en knall torsdag :happy:

Teit når alt bare føles helt.. Blæh.
Får håpe baby snart bestemmer seg for å komme ut [emoji173]️ Hjelper liksom ikke særlig med masse hormoner, og det å føle seg tung og lei i tillegg..

Nye kjoler til unga. Nye tskjorter til de begge. Skjørt og jakke utenom til minste. Mest fordi jeg ville helst hatt skjørtet selv da. My little pony skjørt [emoji7][emoji7][emoji23]
Synd de ikke hadde det i størrelse voksen, altså? [emoji14]

Synd de ikke hadde det i størrelse voksen, altså? [emoji14]
Jeg syns det ja [emoji23][emoji23] Ønsker meg seriøst my little pony skjørt nå ! [emoji7]
49dde69eea2f195df2b4d51799af9771.jpg

Er ganske stille på termingruppen, så hva skjer her da :D
Mine også..
Jeg sitter her og trykker. Skal finne seriene mine snart, for her skjedde det veldig lite [emoji14]

Stille her inne i dag
Fint vær.

Mannen klippet gresset. Jeg og ungene var ute. Jeg har fulgt etter lillemor i sandkassa, se hva pappa gjør, trampolina, se hva pappa gjør, sykle, sjekke pappa igjen, gå etter de store for å få blåbær, se til pappa igjen...

Nå er det leggetid

Fint vær.

Mannen klippet gresset. Jeg og ungene var ute. Jeg har fulgt etter lillemor i sandkassa, se hva pappa gjør, trampolina, se hva pappa gjør, sykle, sjekke pappa igjen, gå etter de store for å få blåbær, se til pappa igjen...

Nå er det leggetid
Ikke fint her

Back
Topp