Mitt hjerte <3

Hei! ♡
Hvordan gikk det med dere til slutt egentlig..? ♡
Hei kjære du
Jeg har hatt skikkelig vansker med å komme meg inn på brukeren her, fikk tilgang for noen måneder siden. Livet har stått litt i veien for å hente meg inn her igjen

Jeg fødte to dager etter innlegget Dratt ut med tang, nesten. Siste pressen har jeg æren av.
Har en frisk og fantastisk gutt som fyller opp all min tid når jeg ikke er på jobb. Grusomt å bruke mer tid på jobb en han. Helt ubrukelig!

Ellers nyter jeg sommeren!

Hvordan er det med deg? <3
 
Hei kjære du
Jeg har hatt skikkelig vansker med å komme meg inn på brukeren her, fikk tilgang for noen måneder siden. Livet har stått litt i veien for å hente meg inn her igjen

Jeg fødte to dager etter innlegget Dratt ut med tang, nesten. Siste pressen har jeg æren av.
Har en frisk og fantastisk gutt som fyller opp all min tid når jeg ikke er på jobb. Grusomt å bruke mer tid på jobb en han. Helt ubrukelig!

Ellers nyter jeg sommeren!

Hvordan er det med deg? <3

Godt å høre fra deg [emoji173]️ Var nesten litt redd noe skulle ha gått galt, siden du bare forsvant [emoji85] Men godt det ikke gjorde det!
Og fint det ikke drøyde såå lenge etter innlegget ditt.. Hørtes ut som en hard fødsel, dog!

Jeg venter gutt selv, nå [emoji4]
Kan streeeengt tatt føde nårsomhelst (.. Og helt frem til uti august.. Termin 3.8), så havnet vel bare ca et år bak deg [emoji28]
Kan ikke si jeg nyter tiden noe særlig akkurat nå, da. Vært sykemeldt siden januar (svimmelhet), er nå hoven/vannete i kroppen, og driiiitlei. Så gleder meg absolutt til å få premien nå [emoji14]
 
Herlig med oppdateringer og godt å høre at ungen er frisk og rask. Ja virkelig kjedelig å være mer på jobb enn med de små :/
En snart sommerferie da? :)
 
Back
Topp