Skravletråd JULI ❤

Ja, tenker å gjøre det :) men litt vanskelig å absolutt ikke la seg påvirke av det som blir sagt av andre :p
Forrige gang hadde jeg et kjempegreit svangerskap, og lett fødsel. [emoji14]
Denne gang har det vært OK - så lenge jeg har vært sykemeldt. Vært mye svimmel osv, spesielt ved anstrengelser eller stress. Men.. Ellers har det jo vært greit.. Får til å spise normalt osv [emoji14]

6443 av 10000 tatt

.. Jeg KAN ha pratet litt høyt om vaflene allerede i går, så.. Var flere som ble fristet [emoji85]
Har hatt lyst på i flere dager..! [emoji33]

Jeg og har hatt lyst på i flere dager[emoji15] kom i bhg for å hente vesla så hadde dem spist det der, svigermor var innom i sted å sa dem hadde spist det i dag. Fått snapp av flere som og har spist vaffler[emoji32]

Jeg og har hatt lyst på i flere dager[emoji15] kom i bhg for å hente vesla så hadde dem spist det der, svigermor var innom i sted å sa dem hadde spist det i dag. Fått snapp av flere som og har spist vaffler[emoji32]
Haha [emoji23] jaja. Er vel typisk ting på sommeren for mange. Vaffelfrokost på verandaen.

Er en bytur. Så 40 min reisevei. Og gjerne ikke ferje so. Passer helt med klokkeslett heller. Heller mot å la de være med mamma da :)
Ah, ja. Da tar det tid ja. Du får spørre unga :)

Så... Trøtt...

Og der var vaskemaskinen ferdig... Typisk. Jeg må reise meg. Snuppa er trøttere enn meg og henger på puppen.
Håper hun sover godt nå og at du har fått gjort det du skulle [emoji4]

"mamma, kan jeg få se harry potter når jeg er ferdig på badet?"
"klokka er åtte"
"Jamen det er FERIE! "

Jaggu har jeg kjempemye mer lyst å si ja når hun skriker til meg, gitt. -.-
Hun fikk nei. Og ble sur.

Back
Topp