>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så herlig. Forfriskende [emoji1]Vert ute på tur to ganger i dag, skikkelig deilig med solskinn!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig. Forfriskende [emoji1]Vert ute på tur to ganger i dag, skikkelig deilig med solskinn!![]()
Skal dere bort?Vi sitter i bilen og venter på mannen [emoji4]
Ææh. Jeg har eeeegentlig ikke sånn kjempelyst på at L skal få besøk. Men jeg har ingen overveldende god grunn for å si nei. Kun 'jeg har ikke lyst'. [emoji14]
Må til [emoji14]Skravlehøner altså
Men dette var store mengder [emoji14]
Ser den! Ååh, håper virkelig det går i dag [emoji33]Ja. Men da gjør man det [emoji23] Jeg sliter uansett haah
Ja, virkeligSå herlig. Forfriskende [emoji1]
Heldig med været da!. Her har det vært overskya og regn.. Men jeg er faktisk bare glad til [emoji85]Vert ute på tur to ganger i dag, skikkelig deilig med solskinn!![]()
Håper også det. Mest pga de andre dagene har jeg ikke like god tid.Ser den! Ååh, håper virkelig det går i dag [emoji33]
Joo. Nabojenta.. [emoji14]Ei venninne på besøk?[emoji2]
Vet aldri. Burde filme meg [emoji23]
Det hadde vi i går, hehe. Været går virkelig opp og ned for tidenHeldig med været da!. Her har det vært overskya og regn.. Men jeg er faktisk bare glad til [emoji85]
Veldig greit![]()
Hockeyspiller fra Norge tror jeg som spiller profft i USA eller Canada. Tror jeg [emoji14]Ser at en fyr med navn Zucca reklamerer for Rema og man kan vinne en tur til NY for å møte han.
Hvem i alle dager er Zucca?
Så lenge det er mild vind så er det digg [emoji1][emoji1]Ja, virkeligOg litt vind, for å holde temperaturen helt perfekt
![]()
Han tror gjerne han får realisere en eller annen drøm han da. Kan ikke skuffe han. Kan ikke spørre han mao [emoji23]Få mannen til å sette opp et kamera[emoji23]
Jau.. Også blir man mer lei om man kjører på flere dager på rad, og...Håper også det. Mest pga de andre dagene har jeg ikke like god tid.
På et vis greit å viteDa er mine håpløse også[emoji23]