Ser at en fyr med navn Zucca reklamerer for Rema og man kan vinne en tur til NY for å møte han.
Hvem i alle dager er Zucca?
Ishockey søte du[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser at en fyr med navn Zucca reklamerer for Rema og man kan vinne en tur til NY for å møte han.
Hvem i alle dager er Zucca?
Joo. Nabojenta.. [emoji14]
Han tror gjerne han får realisere en eller annen drøm han da. Kan ikke skuffe han. Kan ikke spørre han mao [emoji23]
Bra det, om man kan si detMan blir merkelig nok vant til det [emoji23] Fælt å si men. Haha
Følelsen man får når babyen er ute og på brystet er verdt alt. Fokuser på den [emoji7]
Lykke til med prøving![]()
Sånn delvis ja.
Han skulle være alene hjemme en time mens faren var på møte. Men én halvtime unna ville jo det bli to timer. Han er sju år og lurte på om han heller kunne få leke med min sønn.
Likegreit for møtet ble drøyt tre timer... Altså var han her fra 9.30 til 1345
Er vel fort gjort uansett, gjerne..?Takker. Er i tvil om å ta med barn og la de sitte på venterom eller å la de være hjemme med mamma og reise alene da.
Savner alltid der når det er lenge siden sist.
Helt ærlig går det helt forjæ*lig akkurat nå.
Men blir vel en ordning på ting
.. Jeg KAN ha pratet litt høyt om vaflene allerede i går, så.. Var flere som ble fristet [emoji85]Alle spiser vafler i dag[emoji15] og jeg har tullete lyst på, men mangler egg[emoji85][emoji85][emoji85]
Har hatt en helt grei dag[emoji4]
Så... Trøtt...
Og der var vaskemaskinen ferdig... Typisk. Jeg må reise meg. Snuppa er trøttere enn meg og henger på puppen.
Håper det går da.Jeg også
Ahaaa, sånn sett [emoji28]Nei bare hente han fra jobben [emoji4]
Verste er, helt vanlig formulering.. [emoji14]
Tusen takk! Gruer meg og gleder meg til det som skal skje![]()
Skikkelig "plopp". Det er helt ok.Får håpe det ja [emoji23]
" Hva skjedde? Åja. Der var du " [emoji23]
Nååja, du ryr vel innpå nå, du [emoji14]
Dette er mitt 344. innlegg for i dag.![]()
Går oppover det også
Jaa, vi er heldige som har et godt helsevesen i Norge![]()
Da drar jeg på trening og blir borte et par timer.
Klarer dere å nå 7.500 før jeg kommer tilbake![]()
God kveld hatt en bra dag?God ettermiddag til deg[emoji1]
Forsvant litt her. Når eldste ringer og sier at minste falt og slo seg og blør. Da hiver man seg i bilen og henter hu med en is i hånda.... Gikk bra. Stort skrubbsår nå da og en liten blodstripe. Isen hjalp veldig på.
Rensa nå med pyrisept og fått plaster på.![]()