Skravletråd JULI ❤

Ooh, lykke til. Må gjøres så.
Takker. Er i tvil om å ta med barn og la de sitte på venterom eller å la de være hjemme med mamma og reise alene da.

Åhh? Jeg er ikke gravid enda selv, men satser på en 2018 spire :) gruer meg mest til fødselen egentlig (selv om jeg ikke vet hva jeg går til) :p
Ikke rart det. Hører så mye jo [emoji14]

Jeg var så dårlig. Spydde frem til føddsel. Ikke kult [emoji14]

Åhh? Jeg er ikke gravid enda selv, men satser på en 2018 spire :) gruer meg mest til fødselen egentlig (selv om jeg ikke vet hva jeg går til) :p
Ingen av delene er egentlig noe å grue seg til, for det er sååå individuelt. Du kan ha kjempelette svangerskap /fødsel, eller vanskelige. Men det vet du ikke før du kommer dit. Så.. Like greit å ta det som det kommer [emoji28]

Ingen av delene er egentlig noe å grue seg til, for det er sååå individuelt. Du kan ha kjempelette svangerskap /fødsel, eller vanskelige. Men det vet du ikke før du kommer dit. Så.. Like greit å ta det som det kommer [emoji28]
Ja, tenker å gjøre det :) men litt vanskelig å absolutt ikke la seg påvirke av det som blir sagt av andre :p

Jaa.. men prøver å ikke høre på det skumle så mye da :) uff, det hørtes ikke kult ut :sorry:
Man blir merkelig nok vant til det [emoji23] Fælt å si men. Haha

Følelsen man får når babyen er ute og på brystet er verdt alt. Fokuser på den [emoji7]

Lykke til med prøving :D

Back
Topp