Jeg også
Blir litt som tannlegen og påminnelser...
Ja, det stemmer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også
Blir litt som tannlegen og påminnelser...
Takker. Er i tvil om å ta med barn og la de sitte på venterom eller å la de være hjemme med mamma og reise alene da.Ooh, lykke til. Må gjøres så.
Tusen takk! Blir spennende og skummelt på en og samme tidLykke til med prøvingen på baby [emoji2]

Du har da stått på greit du, i alle fall, vet jeg [emoji33] du er vel oppe i det dobbelte?Absolutt gjort ditt ja [emoji8]
Ikke rart det. Hører så mye jo [emoji14]Åhh? Jeg er ikke gravid enda selv, men satser på en 2018 spiregruer meg mest til fødselen egentlig (selv om jeg ikke vet hva jeg går til)
![]()
God kveld! Dagen har vært ok den. Har jo spist vafler!
Enn du?
Skal teste når jeg kommer på data![]()
Så godt da, viktig å nyte det fine været mens man kan [emoji4]Vert ute på tur to ganger i dag, skikkelig deilig med solskinn!![]()
Jeg ogsåÅååh, så spent på om vi greier det..
Åhh? Jeg er ikke gravid enda selv, men satser på en 2018 spiregruer meg mest til fødselen egentlig (selv om jeg ikke vet hva jeg går til)
![]()
Nei bare hente han fra jobben [emoji4]Skal dere bort?
Ingen av delene er egentlig noe å grue seg til, for det er sååå individuelt. Du kan ha kjempelette svangerskap /fødsel, eller vanskelige. Men det vet du ikke før du kommer dit. Så.. Like greit å ta det som det kommer [emoji28]Åhh? Jeg er ikke gravid enda selv, men satser på en 2018 spiregruer meg mest til fødselen egentlig (selv om jeg ikke vet hva jeg går til)
![]()
Får håpe det ja [emoji23]Den var fin da [emoji23]
Satser på en like enkel fødsel snart [emoji85]
Jaa.. men prøver å ikke høre på det skumle så mye daIkke rart det. Hører så mye jo [emoji14]
Jeg var så dårlig. Spydde frem til føddsel. Ikke kult [emoji14]

Ja, tenker å gjøre detIngen av delene er egentlig noe å grue seg til, for det er sååå individuelt. Du kan ha kjempelette svangerskap /fødsel, eller vanskelige. Men det vet du ikke før du kommer dit. Så.. Like greit å ta det som det kommer [emoji28]
Haha, jeg husket det før i dag også da. Men.. Ja. [emoji14]Beklager eller Værsegod for å minne deg på det![]()
Tusen takk! Gruer meg og gleder meg til det som skal skjeSå spennende da[emoji4] Lykke til med prøvingen[emoji170]

Man blir merkelig nok vant til det [emoji23] Fælt å si men. HahaJaa.. men prøver å ikke høre på det skumle så mye dauff, det hørtes ikke kult ut
![]()
Hehe, det ordner seg velHaha, jeg husket det før i dag også da. Men.. Ja. [emoji14]
Får se hva som blir gjort.