Finner skjulte skatter i mammas hus. Godt hu ikke er hjemme [emoji23]![]()
Den så kjett god ut[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finner skjulte skatter i mammas hus. Godt hu ikke er hjemme [emoji23]![]()
Natteravner fra 22 til 02 er fintHåper de kommer før kl 0000
Begynte blir roligere her nå da. Nærmer seg middager sikkert også.Det gjør man. Men 750 i timen er sånn ca det dobbelt av vanlig. Minst.
Må skje over alt jaHadde ikke fått quota sara sitt innlegg[emoji85] lå dårlig ann til å klare 10000, så må skje noe på hele forumet skal vi klare det!
Den var drøy den haha [emoji23] 50 shades of grey. Hei. Se L word heller [emoji23]
Aldri smakt den før. Men den falt i smak [emoji7][emoji7]Den så kjett god ut[emoji28]
Må skje over alt ja
Må skje noe veldig uventet tenker jeg.Glemte å quote deg...
Haha. Ja.Så kjekt da[emoji4]
Så søtt og koselig! StasHaha. Øver seg til det kommer lillebror i hus.. Begge to.![]()
Heh. Vet ikke hvor SØT jeg vil kalle den hunden altså. Rullet seg litt over og krevde oppmerksomhet han ikke fikk.Så søtt og koselig! Stas![]()
Heihei! Ja, helt vanlig dag herHei hei jenter[emoji2]
Har dere en fin dag?
Tenkte jeg skulle prøve meg på litt skravling igjen.
Hehe, typisk hund med andre ordHeh. Vet ikke hvor SØT jeg vil kalle den hunden altså. Rullet seg litt over og krevde oppmerksomhet han ikke fikk.
Må bare holde koken så her blir det mye lek på forumerStemmer[emoji2]
Ja må det [emoji14] men trenger regn gresset før joDet er så kjipt[emoji21] nyt det[emoji2]
Har en annen hund og. De tåler jo IKKE at den andre får oppmerksomhet [emoji23]Hehe, typisk hund med andre ordIkke alltid like greit å innse at man må dele oppmerksomheten med andre hele tiden
![]()
Heihei! Ja, helt vanlig dag herHar vært på butikken og sånt nå, handlet litt middag og sånt
Kjedelig, men må gjøres! Hva med deg?
![]()
Denne er såååå god! Nå fikk jeg lyst på is!Finner skjulte skatter i mammas hus. Godt hu ikke er hjemme [emoji23]![]()
Må bare holde koken så her blir det mye lek på forumer
Åååå! Stakkars hunden, livet er ikke alltid like enkeltHar en annen hund og. De tåler jo IKKE at den andre får oppmerksomhet [emoji23]