Må skje noe veldig.
På 14 timer knapt 2500 innlegg.
Så på 10 timer 7500 innlegg...
Ja, da må det skje noe...
Glemte å quote deg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må skje noe veldig.
På 14 timer knapt 2500 innlegg.
Så på 10 timer 7500 innlegg...
Ja, da må det skje noe...
Høres egentlig fint ut. Her er det kun nærbutikk. Men det er jo, herfra, en 5-6 min med bil.Det er det viktigste. Vi har bystatus. Men mistenker det er kun fordi vi faktisk har vinmonopol. Ellers er gårdene rett ved oss helst. Så stor by er det ikke. Liten plass hvor de fleste kjenner de fleste da![]()
Jupp, han hadde nok blitt sjokkert av alle de lesbiske derNoe kan man ha for en selv ja [emoji14]
Ikle jeg heller. Også er de jo så søte da [emoji7]Hm.. Neeei...
Ja, det er de!Ikle jeg heller. Også er de jo så søte da [emoji7]
Ikke så ille det uansettHøres egentlig fint ut. Her er det kun nærbutikk. Men det er jo, herfra, en 5-6 min med bil.
Siste dag med pent vær for en stundSå deilig[emoji2][emoji295]️ Her pissregner det[emoji97]
Haha ja. Jeg så ikke L word med andre jeg [emoji23] Ble nesten småflau jo [emoji23] Mannen har sett alt av Orange han da.Jupp, han hadde nok blitt sjokkert av alle de lesbiske der
Neeei, men tar jo en stund å f.eks gå eller sykle [emoji14]Ikke så ille det uansett![]()
Siste dag med pent vær for en stund![]()
Det gjør det jo [emoji14] Men god trim da [emoji23]Neeei, men tar jo en stund å f.eks gå eller sykle [emoji14]
Koselig [emoji7]Haha. Øver seg til det kommer lillebror i hus.. Begge to.![]()
Isj. Neitakk gitt [emoji23]Det gjør det jo [emoji14] Men god trim da [emoji23]
Tror ikke dere var mange nokVi prøvde da [emoji54]
Haha ja. Jeg så ikke L word med andre jeg [emoji23] Ble nesten småflau jo [emoji23] Mannen har sett alt av Orange han da.
Det gjør man. Men 750 i timen er sånn ca det dobbelt av vanlig. Minst.Joda. Men man sover jo faktisk mange av de første timene da
Haha. Øver seg til det kommer lillebror i hus.. Begge to.![]()
Den var drøy den haha [emoji23] 50 shades of grey. Hei. Se L word heller [emoji23]Jeg og så L word alene[emoji28][emoji23]