Skravletråd JULI ❤

Hei hei jenter[emoji2]
Har dere en fin dag?
Tenkte jeg skulle prøve meg på litt skravling igjen.
Heisann :D Så koselig. Her trengs alle sammen. Går fint. Er litt vond i hodet. Men det er vanlig. Hjelper ikke med pisseværet vi har [emoji23][emoji33]

Går det fint der?

Heisann :D Så koselig. Her trengs alle sammen. Går fint. Er litt vond i hodet. Men det er vanlig. Hjelper ikke med pisseværet vi har [emoji23][emoji33]

Går det fint der?

Ja, så dere skulle gå for 10000 i dag, så da måtte jeg jo bare[emoji23] her og er det pissvær, var så fint torsdag, fredag og lørdag. Også ble det tordenvær og væromslag i går. Så nå er det bare 14 grader og regn igjen

Mhm ja . Her får vi plass til to bakovervendte og meg i midten på e golfen
To bakover og meg i midten har vi skvist inn i en del biler. Men et bilsete er større enn meg somregel.

Men både mine foreldre og min bror har e golf så vi får helt sikkert prøve. To av våre er jo i beltestol nå

Går det fint der?

Her er formen laber om dagen. Sover stort sett så fort vesla er lagt og uggen hele dagen, men det går vel snart over[emoji4]

Back
Topp