Skravletråd

Tenk det jenter! Om kun 12 timer ca. så er vi i juli månede![emoji47][emoji7] Dagene føles lange nå, og samtlige av oss går rundt hjemme og ruger og venter på at noe skal skje. Jeg tolker ihvertfall hver murring og alt kroppen tar seg til som mulige tegn på at fødselen skal sette i gang[emoji87]. Men på en annen side så føler jeg ikke det er lenge siden oktober, når jeg med skrekkblandet fryd holdt en positiv graviditetstest i hånda for første gang. Nå er det absolutt ikke lenge igjen til vi får holde de små miraklene våre i armene[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Tenk det jenter! Om kun 12 timer ca. så er vi i juli månede![emoji47][emoji7] Dagene føles lange nå, og samtlige av oss går rundt hjemme og ruger og venter på at noe skal skje. Jeg tolker ihvertfall hver murring og alt kroppen tar seg til som mulige tegn på at fødselen skal sette i gang[emoji87]. Men på en annen side så føler jeg ikke det er lenge siden oktober, når jeg med skrekkblandet fryd holdt en positiv graviditetstest i hånda for første gang. Nå er det absolutt ikke lenge igjen til vi får holde de små miraklene våre i armene[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Snart! :)
 
Tenk det jenter! Om kun 12 timer ca. så er vi i juli månede![emoji47][emoji7] Dagene føles lange nå, og samtlige av oss går rundt hjemme og ruger og venter på at noe skal skje. Jeg tolker ihvertfall hver murring og alt kroppen tar seg til som mulige tegn på at fødselen skal sette i gang[emoji87]. Men på en annen side så føler jeg ikke det er lenge siden oktober, når jeg med skrekkblandet fryd holdt en positiv graviditetstest i hånda for første gang. Nå er det absolutt ikke lenge igjen til vi får holde de små miraklene våre i armene[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

D er sååååå sjukt!!!!!
D går opp for meg mer og mer jo nærmere termin jeg kommer [emoji3] d slo meg etter timen hos jordmor i dag, at inne 3(!!!!!!!) uker, så er jeg mamma! For 3 uker siden- så var jeg i utdrikningslag- og d er ikke så lenge siden føles d ut som! Så om 3 små uker har livet blitt bedre [emoji7]
 
D er sååååå sjukt!!!!!
D går opp for meg mer og mer jo nærmere termin jeg kommer [emoji3] d slo meg etter timen hos jordmor i dag, at inne 3(!!!!!!!) uker, så er jeg mamma! For 3 uker siden- så var jeg i utdrikningslag- og d er ikke så lenge siden føles d ut som! Så om 3 små uker har livet blitt bedre [emoji7]

Ja det er sjukt å tenke på[emoji1] Juni here we come[emoji1373] Samme her, bare at jeg har 2 uker før jeg garantert er mamma, selv om jeg går max overtid! Forhåpentligvis er jeg blitt mamma innen den neste uka, hehe[emoji7]
 
Åh ikke lenge igjen til juli nå nei [emoji5] hvordan går det med alle?

Akkurat nå så syns jeg det går bra![emoji4] Været har vært nydelig i Stavanger i dag, jeg har sittet ute i sola og hatt besøk av ei venninne. Jeg har hatt en periode med svært dårlig søvn og myyye utålmodighet. Men søvnen har blitt litt bedre sammen med halsbrannen. Og jeg er litt mindre utålmodig nå også kjenner jeg[emoji28] Hvordan går det der?
 
Åh ikke lenge igjen til juli nå nei [emoji5] hvordan går det med alle?
Nope, nå popper det nok snart babyer fra alle kanter her [emoji23]

Jeg er litt lei, men har jo egentlig lenge igjen.. I dag er samme dag i svangerskapet som jeg fødte førstefødte.. Så de neste eventuelle ukene blir nok laaange.
 
Litt lei, men samtidig har jeg plutselig begynt å grue meg mer til fødsel.. så da kjenner jeg at jeg ikke er heeeelt klar allikevel..;) I dag er det varmt varmt varmt, og jeg kjenner at jeg ikke håper på så mange slike dager før fødsel :p
 
Litt lei, men samtidig har jeg plutselig begynt å grue meg mer til fødsel.. så da kjenner jeg at jeg ikke er heeeelt klar allikevel..;) I dag er det varmt varmt varmt, og jeg kjenner at jeg ikke håper på så mange slike dager før fødsel :p
Aw.. Den er kjedelig. Jeg gleder meg bare mer og mer. Come pain..! Går gjerne gjennom det igjen altså.. Kjenner meg så klar..!
Veldig synd du er begynt å grue deg :/

Var varmt her i dag og. Fant bøtte med kaldt vann å stappe føttene i. Hjalp veldig...!
 
Tja. Ca 279 dager [emoji14]
Ja, føles sånn... Men nå eller for ca en time siden trur jeg jaggu vannet gikk... [emoji54][emoji23]har ihvertfall ikke noe tru på at det kan være så mye plass i blæra mi..! Seriøst! [emoji23] [emoji23] men siden jeg ikke har antydning til rier så slapp jeg å reise inn midt på natta, men må ringe i morgen tidlig å få sjekk.. Om ikke jeg får rier, missfarget fostervann eller feber da måtte jeg ringe igjen, men kan vel snart ikke være noe fostervann å missfarge[emoji54][emoji54] lekker jo så skulle tru noe fylte på fra innsiden [emoji23][emoji23] og så sa hu sov å slapp av, men får jo ikke sove når det kjennes ut som jeg tisser på meg stadig [emoji54][emoji85][emoji85][emoji85]
 
Tålmodigheten er blitt bedre nå som jeg har fått beskjed om at jeg ikke får gå mer enn til termin grunnet risiko for sf og høyt blodtrykk. Sjiten er jo at det mest sannsynlig blir igangsettelse da... men men, da er det max 16 dager igjen :)
 
Ja, føles sånn... Men nå eller for ca en time siden trur jeg jaggu vannet gikk... [emoji54][emoji23]har ihvertfall ikke noe tru på at det kan være så mye plass i blæra mi..! Seriøst! [emoji23] [emoji23] men siden jeg ikke har antydning til rier så slapp jeg å reise inn midt på natta, men må ringe i morgen tidlig å få sjekk.. Om ikke jeg får rier, missfarget fostervann eller feber da måtte jeg ringe igjen, men kan vel snart ikke være noe fostervann å missfarge[emoji54][emoji54] lekker jo så skulle tru noe fylte på fra innsiden [emoji23][emoji23] og så sa hu sov å slapp av, men får jo ikke sove når det kjennes ut som jeg tisser på meg stadig [emoji54][emoji85][emoji85][emoji85]
Håihåi så spennende!! :D
 
Håihåi så spennende!! :D
Spennende er det [emoji6] bare er den værste helga i hele sommer [emoji23] skal ha masse folk hjem for å hjelpe oss å rydde i garasjen og kjeller, til og med leid container som blir henta på mandag uansett om den er fylt eller ei, og koster over 4000 om den er fult eller ei! [emoji27][emoji27] men har sovet noen timer nå, og har begynt å merke mensensmerter, men må vente ennå 20min med å få vite når evt jeg kan komme på kontroll for det var best at dagvakta tok seg av, så lenge jeg ikke får masse rier og greier da[emoji23] og om det ikke blir rier av dette innen mandag morgen skal jeg settes igang[emoji54][emoji2]
 
Ja, føles sånn... Men nå eller for ca en time siden trur jeg jaggu vannet gikk... [emoji54][emoji23]har ihvertfall ikke noe tru på at det kan være så mye plass i blæra mi..! Seriøst! [emoji23] [emoji23] men siden jeg ikke har antydning til rier så slapp jeg å reise inn midt på natta, men må ringe i morgen tidlig å få sjekk.. Om ikke jeg får rier, missfarget fostervann eller feber da måtte jeg ringe igjen, men kan vel snart ikke være noe fostervann å missfarge[emoji54][emoji54] lekker jo så skulle tru noe fylte på fra innsiden [emoji23][emoji23] og så sa hu sov å slapp av, men får jo ikke sove når det kjennes ut som jeg tisser på meg stadig [emoji54][emoji85][emoji85][emoji85]
Hahaha! Spennende da! Lykke til!
Gøy at vannet går på alle her inne. Statistisk sett, skal kun 15% av fødsler starte med vannavgang.. Bortsett fra på juli her altså [emoji28]
 
Å høres veldig irriterende ut å ha kan dette utvikle andre ting,eller må man følge med på den i seg selv? [emoji4]
Må sjekke at leverfunksjonen er som den skal fordi svangerskapskløe (slik som jeg har. Under føtter og inni hendene) kan være et tegn på intrahepatisk svangerskapskolestase. Noe som er kjempe farlig for fosteret og kan lede til fosterdød innen kort tid om man ikke finner ut at man har det. Så tar blodprøver en gang i uken for å bekrefte at jeg ikke har det :)
 
Spennende er det [emoji6] bare er den værste helga i hele sommer [emoji23] skal ha masse folk hjem for å hjelpe oss å rydde i garasjen og kjeller, til og med leid container som blir henta på mandag uansett om den er fylt eller ei, og koster over 4000 om den er fult eller ei! [emoji27][emoji27] men har sovet noen timer nå, og har begynt å merke mensensmerter, men må vente ennå 20min med å få vite når evt jeg kan komme på kontroll for det var best at dagvakta tok seg av, så lenge jeg ikke får masse rier og greier da[emoji23] og om det ikke blir rier av dette innen mandag morgen skal jeg settes igang[emoji54][emoji2]

Sååå gøy!! Jeg er kjempe misunnelig på deg[emoji23][emoji1376] Du må ha masse, masse lykke til når det hele smeller ordentlig i gang!
 
Back
Topp