Anbefales nok ikke [emoji23]Neeei. Høres kaldt ut. Jeg mener, etterhvert går jo tanken tom for varmtvann osv [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefales nok ikke [emoji23]Neeei. Høres kaldt ut. Jeg mener, etterhvert går jo tanken tom for varmtvann osv [emoji14]
Æsjda. Får du ikke tidligere om det blir for ille?Ja. Hjalp ikke at øyelegetimen jeg skulle hatt uka som var brått er 3 uker frem i tid. Men men. Kan håpe på synlig bedring på bilder.
Har det herGod juli[emoji2] håper du har nydelig sommervær [emoji2]
Er vel fortsatt en uke igjen. Tror jeg. For mener jeg har ferie i fellesferienSommermåneden er endelig her!!!!!!! Er det fellesferie nå?
Jeg fikk sove lenge i dagIngen våkne enda??
De samarbeider tydelig litt dårlig med nevrologene [emoji23] For de venter bare på de bildene for å vite hva de skal gjøre videre. Men skal ringe de til uka. Utgangspunktet var august, men da ringte legen min og sa det var uholdbart.Æsjda. Får du ikke tidligere om det blir for ille?
Får håpe de tar til vett da! Bildene kan vel ikke ta så lang tid?De samarbeider tydelig litt dårlig med nevrologene [emoji23] For de venter bare på de bildene for å vite hva de skal gjøre videre. Men skal ringe de til uka. Utgangspunktet var august, men da ringte legen min og sa det var uholdbart.
God morgen! Fin kake Lillafrosksyns den så god ut jeg da, marsipankaker med masse farga pynt frister ikke så veldig.
Er så rart å lese om alle som skal føde nå i juli. Skulle hatt termin 5.juli (starta i juni 2017) men mini ble født i februar. Nærmer seg en slags endelig avslutning føler jeg. Det går merkelig nok ganske bra (så får vi se hvordan det går neste uke...).
Her er det ferie, men bare for meg-de to andre skal ha ei uke til på jobb/i barnehage mens jeg skal pakke ned hus så langt det går-vi flytter i august og ville ikke fylle opp mini sin sommerferie med bare flyttestress, så da gjør vi det sånn. Så får vi bo litt kaotisk den siste måneden.
God morgen jenter enda en natt med god søvn. Tror nå kanskje guttungen har blitt kvitt øreplagene * krysse fingrene*
God morgen finevi har kost oss Vis vedlegget 228559
Tiden går er inne i uke 34. Hestene et på beite. Gubben begynner ferien om en uke. Denne uka som kommer blir mye rariteter. Må finne baderom oppbevaring og skap til vaskerommet. Tømme stallen for flis og ting vaske ned stall og utegang .... Så gjøre den klar til høsten.
Om ikke det var nok må jeg også hjelpe mamma med å flytte.... på onsdag.
Men i dag skal vi på tivoli og dra en tur innom viking markedet for å kjøpe stoff og urteri morgen blir det familie selskap med masse kaker * gleder seg*
Det har jeg absolutt! Godt og lengeHåper du har sovet godt[emoji1]
Uff, skummelt når de begynner å klatre sånn. Men det går heldigvis stort sett bra, har vært noen knall og fall her ogGod morgen damer [emoji4]
Vi har besøk og koser oss, vel nå sover dem da så jeg får sneket meg her litt.
Frem til idag har vi hatt en sprinkelseng uten en vegg helt inntil sengs vår også har lillegutt sovet der, men våknet av at han faller ut av senga vår! Heldigvis på madrassen told storesøster men ille nok så skal få på siste veggen når de andre våkner [emoji54]
Trodde det kunne hvert litt tilfeldig frem til han plutselig klatret på meg [emoji54]
[emoji23][emoji23], leste god jul, og ble litt forvirra [emoji23][emoji23]God juli til deg også[emoji1]
Neeei. Men gikk bra da [emoji28][emoji28]Anbefales nok ikke [emoji23]
Det er godt å høreNeeei. Men gikk bra da [emoji28][emoji28]
God morgen! Fin kake Lillafrosksyns den så god ut jeg da, marsipankaker med masse farga pynt frister ikke så veldig.
Er så rart å lese om alle som skal føde nå i juli. Skulle hatt termin 5.juli (starta i juni 2017) men mini ble født i februar. Nærmer seg en slags endelig avslutning føler jeg. Det går merkelig nok ganske bra (så får vi se hvordan det går neste uke...).
Her er det ferie, men bare for meg-de to andre skal ha ei uke til på jobb/i barnehage mens jeg skal pakke ned hus så langt det går-vi flytter i august og ville ikke fylle opp mini sin sommerferie med bare flyttestress, så da gjør vi det sånn. Så får vi bo litt kaotisk den siste måneden.
Ble sen i seng likevel da. Dumme bille..Det er godt å høre![]()
God morgen alle [emoji4] Håper på en bedre måned når det kommer til været! Her har vi sol på dag 2 i dag[emoji1] Juni regnet og blåste bort..
Dagen i dag går med til svigerforeldrebesøk og bursdagsfeiring av min lillebror [emoji5] Hva gjør dere i dag?