Skravletråd JULI ❤

God juli damer [emoji813]red

Da går man inn i termin måneden, forhåpentligvis 14dager igjen (håper litt før) :angelic::love2
God juli, ja..! Håper på å føde snart selv.. Kan være der ei uke til liksom, for sin egen del. Gro godt. Men snaaart...!

Æsj.. Oppdaget en svær skogsnutebille (tror jeg..?) på rommet. Samboer har jo totalt insektfobi, så jeg måtte jo få den ut. Og de er ikke pene..
Ikke var den særlig villig til å gå ut heller.

Sommermåneden er endelig her!!!!!!! Er det fellesferie nå?

God morgen damer [emoji4]
Vi har besøk og koser oss, vel nå sover dem da så jeg får sneket meg her litt.

Frem til idag har vi hatt en sprinkelseng uten en vegg helt inntil sengs vår også har lillegutt sovet der, men våknet av at han faller ut av senga vår! Heldigvis på madrassen told storesøster men ille nok så skal få på siste veggen når de andre våkner [emoji54]
Trodde det kunne hvert litt tilfeldig frem til han plutselig klatret på meg [emoji54]

God morgen! Fin kake Lillafrosk :) syns den så god ut jeg da, marsipankaker med masse farga pynt frister ikke så veldig.
Er så rart å lese om alle som skal føde nå i juli. Skulle hatt termin 5.juli (starta i juni 2017) men mini ble født i februar. Nærmer seg en slags endelig avslutning føler jeg. Det går merkelig nok ganske bra (så får vi se hvordan det går neste uke...).

Her er det ferie, men bare for meg-de to andre skal ha ei uke til på jobb/i barnehage mens jeg skal pakke ned hus så langt det går-vi flytter i august og ville ikke fylle opp mini sin sommerferie med bare flyttestress, så da gjør vi det sånn. Så får vi bo litt kaotisk den siste måneden.

Æsj.. Oppdaget en svær skogsnutebille (tror jeg..?) på rommet. Samboer har jo totalt insektfobi, så jeg måtte jo få den ut. Og de er ikke pene..
Ikke var den særlig villig til å gå ut heller.

Æsj....[emoji13] hater insekter!

Back
Topp