Skravletråd JULI ❤

God morgen damer [emoji4]
Vi har besøk og koser oss, vel nå sover dem da så jeg får sneket meg her litt.

Frem til idag har vi hatt en sprinkelseng uten en vegg helt inntil sengs vår også har lillegutt sovet der, men våknet av at han faller ut av senga vår! Heldigvis på madrassen told storesøster men ille nok så skal få på siste veggen når de andre våkner [emoji54]
Trodde det kunne hvert litt tilfeldig frem til han plutselig klatret på meg [emoji54]

God morgen[emoji2]
Skummelt med en liten klatremus! Begynner å bli stor gutt[emoji23]
 
God morgen jenter enda en natt med god søvn. Tror nå kanskje guttungen har blitt kvitt øreplagene * krysse fingrene*
 
Tiden går er inne i uke 34. Hestene et på beite. Gubben begynner ferien om en uke. Denne uka som kommer blir mye rariteter. Må finne baderom oppbevaring og skap til vaskerommet. Tømme stallen for flis og ting vaske ned stall og utegang .... Så gjøre den klar til høsten.

Om ikke det var nok må jeg også hjelpe mamma med å flytte.... på onsdag.

Men i dag skal vi på tivoli og dra en tur innom viking markedet for å kjøpe stoff og urter:) i morgen blir det familie selskap med masse kaker * gleder seg*
 
God morgen alle [emoji4] Håper på en bedre måned når det kommer til været! Her har vi sol på dag 2 i dag[emoji1] Juni regnet og blåste bort..

Dagen i dag går med til svigerforeldrebesøk og bursdagsfeiring av min lillebror [emoji5] Hva gjør dere i dag?
 
God morgen alle [emoji4] Håper på en bedre måned når det kommer til været! Her har vi sol på dag 2 i dag[emoji1] Juni regnet og blåste bort..

Dagen i dag går med til svigerforeldrebesøk og bursdagsfeiring av min lillebror [emoji5] Hva gjør dere i dag?
Deilig å gå sol :)

Vi skal på tivoli og viking marked i dag:p
 
Æsj....[emoji13] hater insekter!
"klakk" sa det da den traff gulvet. Harde er de også, altså.. Og svære, og stygge. Var vel ca en liiiten tomme stor...
 
God morgen alle [emoji4] Håper på en bedre måned når det kommer til været! Her har vi sol på dag 2 i dag[emoji1] Juni regnet og blåste bort..

Dagen i dag går med til svigerforeldrebesøk og bursdagsfeiring av min lillebror [emoji5] Hva gjør dere i dag?

God morgen! Jeg håper på skikkelig drittvær, jeg [emoji56]
Sol gjør meg bare sliten og varm for tiden, så jeg orker ikke... [emoji14]

I dag.. Sover jeg. Men håper på at gubben orker stelle i stand skikkelig frokost snart :D
 
Back
Topp