Rugerpåape2
Elsker forumet
Ja,skal vel det når vi våkner til liv rundt om kringGod morgen[emoji1]
Jeg har fri idag, men hvor er alle?![emoji31]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,skal vel det når vi våkner til liv rundt om kringGod morgen[emoji1]
Jeg har fri idag, men hvor er alle?![emoji31]
Morsomt det![]()
![]()
Ja er vel egentlig det. Kanskje mange sover lenge?![]()
Ja,skal vel det når vi våkner til liv rundt om kring
Men ikke nok liv til at jeg ikke kommer gjennom alle fulgte trådene mine og må venteVeldig artig[emoji12]
Nei, begynner jo å bli lunsjtider snartKan jo ikke sove såååå lenge?![emoji13]
Da fikk jeg den sangen på hjernenPå tide å stå opp[emoji23]
Herlig detJeg drikker mye kakao på jobb om vinteren. Der har vi poser og vannkoker, fri forsyning....
Jeg vurderte ringe føden, men det ligger så sykt langt inne.. Er "bare" at lille har vært MER aktiv enn vanlig i det siste, og.. Vel. Endring i bevegelsesmønsteret skal vel legges merke til, uansett hvilken vei..?Sant detHva skal du i dag da?
![]()
Jepp!Helt sprøtt hvor mye vi har skravlet![emoji1]
Jeg og. Etterhvert...Jeg skal nok ta 2-3 kvoter i dag også, men har litt annet å gjøre også.
Mannen har bursdag på fredag så jeg tenkte om jeg tar kjelleren (gangene og badet) i dag, stua i morgen, kjøkkenet på torsdag også baker og tar soverommet fredag så får vi det litt mer i orden her.
Også har jeg en date med klesbrettingen i dag også. I tillegg til ar jeg ikke kom.helt i mål i går så vasket vi jobbet par maskiner i går også...
Også trengs det vel såvel skjortevask som håndklær, sengene burde byttes på....
HerligHihi [emoji16] ja, synes det! Og vi klarte det! 200 over[emoji16]
Ja, skal vel detJeg vurderte ringe føden, men det ligger så sykt langt inne.. Er "bare" at lille har vært MER aktiv enn vanlig i det siste, og.. Vel. Endring i bevegelsesmønsteret skal vel legges merke til, uansett hvilken vei..?
Ja, gikk greit. De er hyggelige på føden her heldigvis. Var ikke nevneverdig bekymra selv, men.. Greit å bare prate med fagpersonell.Ja, skal vel detOg bedre å ta en telefon eller å gå og bekymre seg
De blir helt sikker bare glad for at du ringer
![]()
Det er veldig beroligendeJa, gikk greit. De er hyggelige på føden her heldigvis. Var ikke nevneverdig bekymra selv, men.. Greit å bare prate med fagpersonell.
Hahaha da kan du skylde på deg selv [emoji14]Da blir jeg sur om det er tomt[emoji23]
Hahaha ! [emoji23] Så herlig da. Hel time lengre enn meg [emoji14]Jeg sov til 8.30. Jeg og frøkna. Gutta var oppe i 7-tida eller noe [emoji32]
Og det er jeg som skal på jobb av oss 4 [emoji23]
TakkerHihi, Grattis [emoji16]
Igang med første gangen.Jeg og. Etterhvert...
Har også litt klær som skulle vært bretta....
Du legger deg så tidlig vet du. Betyr det du hoppa over igjen? [emoji23]Over 1100 innlegg siden sist jeg var innom![emoji33][emoji122]