Rugerpåape2
Elsker forumet
Ja, det er kjedelig med det... Verken kroppen eller sjela takler det[emoji23][emoji53]Drit altså [emoji23] Kroppen henger heller ikke med. For sånn som det veksler blir vi forkjøla alle sammen gitt [emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er kjedelig med det... Verken kroppen eller sjela takler det[emoji23][emoji53]Drit altså [emoji23] Kroppen henger heller ikke med. For sånn som det veksler blir vi forkjøla alle sammen gitt [emoji33]
Hva skal du lage? [emoji4]Æsj. Gå å begynne å forberede middag jeg.![]()
Ha en fin dag alle sammen![]()
God morgen folkens. En ny dag. En ny utfordringSkal nok gå så fint atte. Håper jeg.
Nå skal jeg bare stelle meg også er det på jobb med meg. Eldste er våken og klar for å passe lillesøster. Minste sover enda. Så det er jo greit daGodt nåt de sover lenge. 3 daget igjen på jobb. Så ferie. Gleder meg !
![]()
Vekta mi har stått stille i ett helt år. Og vips i dag sa den 1 kg mindre. Så da ble totalen minus 41 kgHurra for det da
![]()
He he pausen var over daSlenger inn et innlegg så Kengu kan fortsette skravlinga! [emoji1]
Der var jeg også i dag tidligGod morgen! Jeg er trøtt..
Har egentlig ikke lyst til å stå opp i dag..
Men antar jeg må. [emoji85]
Okei ikke der vi skal, men første gang til Kypros. Fig tree bay
Hva blir det?Æsj. Gå å begynne å forberede middag jeg.![]()
Ja gleder ossKypros er fantastisk[emoji1]
Nupp. Triiist. Ikke rart folk reiser til syden [emoji23] Man trenger litt sol altsåJa, det er kjedelig med det... Verken kroppen eller sjela takler det[emoji23][emoji53]
Svinefilet greier med potet, grønnsaker og brun saus er planenHva skal du lage? [emoji4]
Går vel raskt unnaDa skal jeg begynne med klesvasken, blitt en del å vaske etter hytte tur [emoji4]
2 igjen nå [emoji14] I morgen og fredag. Ordner seg nokHåper de 3 dagene går kjapt![emoji1]
Ferdig nåGod vakt
Det er detÆsj så kjedelig...[emoji20]
Hvor hen da?Vi ser på ferieleiligheter![]()
Men middagen i går var ikke usunn daHehe[emoji6] du får lage noe ordentlig på onsdag som du føler veier opp[emoji23][emoji23]