Huff [emoji85]Du får ta prikkete sokker da. Alt med prikker.
Storebror har striper [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff [emoji85]Du får ta prikkete sokker da. Alt med prikker.
Håper du orker i kveld [emoji6]Hei jenterIkke så mye skravling på meg om dagen da jeg ikke er helt i humør, men tenkte å prøve igjen i kveld da.
Mange som har ferie enda?
Såpass vannete er ikke helt braEr vannete overalt egentlig. Klarer ikke knytte nevene skikkelig, og får merker på kroppen av dyna osv (pga jeg ligger lett rundt noe + vannete kropp). Nesa ser normal ut da! Så ikke vann i hodet enda [emoji28]
Jada, ikke så glad i å rydde men det trengs og da hjelper det mye med musikk[emoji16]Hørtes veldig greit ut syns jeg [emoji14]
Kjempe greit. Så lenge det er sanger med fart i og ikke grinesanger.Jada, ikke så glad i å rydde men det trengs og da hjelper det mye med musikk[emoji16]
Er lov det, men håper på noen innlegg i kveld[emoji4] alt hjelper[emoji4]Hei jenterIkke så mye skravling på meg om dagen da jeg ikke er helt i humør, men tenkte å prøve igjen i kveld da.
Er jo ferieLov innimellom [emoji8]
Huff da. Ikke i form?Hei jenterIkke så mye skravling på meg om dagen da jeg ikke er helt i humør, men tenkte å prøve igjen i kveld da.
Da skjønner jeg veldig godt at du strikker lue[emoji6][emoji23]Her er det høst kan jeg fortelle. Noe sommer er oppskrytt her. 10 grader ute og regn og sol om en annen med vind [emoji13]
Det er klart, sanger med fart som jeg kan teksten på, da blir det dans synging og rydding i et[emoji23][emoji6] ikke rart jeg blir varm[emoji23][emoji23]Kjempe greit. Så lenge det er sanger med fart i og ikke grinesanger.
Hvorfor ikke[emoji6] er lov noen ganger! [emoji16] og digg å slippe å lage mat og fort å rudde etter[emoji6][emoji6][emoji16]Må skjerpe megi går kinarestaurant og i dag lurer vi på pizzeria
Haha uff ja. Tragisk vær altså. Kjenner skuffelsen over sommervær [emoji22]Da skjønner jeg veldig godt at du strikker lue[emoji6][emoji23]
Ja hihi frister mest . Blir ikke bedre i morgen men men . Onsdag får jeg lageHvorfor ikke[emoji6] er lov noen ganger! [emoji16] og digg å slippe å lage mat og fort å rudde etter[emoji6][emoji6][emoji16]
Likt her [emoji23]Det er klart, sanger med fart som jeg kan teksten på, da blir det dans synging og rydding i et[emoji23][emoji6] ikke rart jeg blir varm[emoji23][emoji23]
Ja, skjønner skuffelsen din. Her har vi faktisk hatt bedre enn forventet, men er veldig enten eller... Enten midtsommer eller høst! Blir forvirra av mindre[emoji23][emoji23]Haha uff ja. Tragisk vær altså. Kjenner skuffelsen over sommervær [emoji22]
Drit altså [emoji23] Kroppen henger heller ikke med. For sånn som det veksler blir vi forkjøla alle sammen gitt [emoji33]Ja, skjønner skuffelsen din. Her har vi faktisk hatt bedre enn forventet, men er veldig enten eller... Enten midtsommer eller høst! Blir forvirra av mindre[emoji23][emoji23]
Hehe[emoji6] du får lage noe ordentlig på onsdag som du føler veier opp[emoji23][emoji23]Ja hihi frister mest . Blir ikke bedre i morgen men men . Onsdag får jeg lage![]()
[emoji23] [emoji23]Likt her [emoji23]