Hihi, da er det håp om at det ikke er vann helt opp [emoji13]Heldigvis ikke. Nå er jeg litt for lang og bollete til å bøye meg for å høre etter, men.. Høres ikke helt opp i alle fall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, da er det håp om at det ikke er vann helt opp [emoji13]Heldigvis ikke. Nå er jeg litt for lang og bollete til å bøye meg for å høre etter, men.. Høres ikke helt opp i alle fall!
Viste L videoen fra newton. Fødsel. Tidligere i dag. Hun synes det var sååå spennende.. Men var skuffet over at man ikke kunne SE der babyen kom ut [emoji23]
Sikkert ikke dumt [emoji6]Ja, egentlig. Med den slitasjen han har så. De tynne i bambus holdt faktisk best, så.. Vurdere kjøpe MASSE sånne..
Ææææææ, iallefall ikke gule [emoji13]GULE! [emoji14]
Straffearbeid altså [emoji23]Om.man har orden i sokkene så.
Hos oss regnes sokkeparring som tortur.
Da nærmer jeg meg 3 sovende barn her![]()
God vaktJobb her
God morgen alle sammen
Trøtt jeg, lite søvn gitt
Menn og barn og meg.... Mine ligger stort sett i sofaen eller enden av senga. Tar av meg under pledd eller dyne (når jeg legger lillemor)Hahahaha, uff. Menn og det å kaste sokker OVERALT da....!
Og egentlig min jobb. Jeg straffes herfra til evighetenStraffearbeid altså [emoji23]
Hva til middag i dag?God dag [emoji4]
Planene her er lage middag og stikke innom posten [emoji6]
Sokker overalt her og [emoji23]Menn og barn og meg.... Mine ligger stort sett i sofaen eller enden av senga. Tar av meg under pledd eller dyne (når jeg legger lillemor)
Å, dere koser dere [emoji16]
HihiHahaha [emoji7][emoji7][emoji7] Snill du er
Veldig kjipt. Så la drn bort nå i frustrasjon gitt
Godt det ikke bare er herSokker overalt her og [emoji23]
Det gjør viÅ, dere koser dere [emoji16]
Tenker jeg også..! Viktig at barna lærer seg å bidra i hjemmet [emoji3]Haha, ja bare gled deg [emoji13]
Frøkna sine ser jeg forskjellen på enda, men samboer legger like godt mine kort-sokker (ankelsokker?) i frøkna sin sokkeskuff [emoji23]
Han har gitt opp, legger alle sokker bortsett fra sine i en haug og gir meg ansvaret for sorteringen. [emoji23]
Ja det bør være innafor som barnearbeid [emoji23]