Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vannete bein. Hele undersiden av foten føles ut som ei stor blemme, spesielt når jeg dusjer..Fått vannblemmer??
Satser på det[emoji28][emoji28] gubben kan vel stikke og handle og.. Så slipper jeg.Høres ut som en god ide [emoji6]
Joda. Det gjør de jo. Jeg forstår det nok dårligere selv nesten. At det skal være muuulig... Å gjøre ingenting og bli sååå sliten.Tja kan også slappe av, vil tro de forstår at du er sliten også [emoji4]
Ajaj. Skulle jeg og gjort. Prøve brette det i trommelen først... Må bare.. Spise litt..Da skal jeg begynne med klesvasken, blitt en del å vaske etter hytte tur [emoji4]
Uten tvil.Da blir det ekstra frustrerende
Man kan være lat uansett spør du meg [emoji6][emoji23]Blir veldig lat som høygravid og sykemeldt gitt....
Det er da det er fordel med like sokker [emoji23]Kaster også ved hull.. Noe det blir fort pga belastningen på foten hans..
Men masse single sokker da. Han bruker i blant heeelt ulike sokker. En tykkere grå i bomull, og en sort tynn i bambus. [emoji14]
Sånne blemmer ja [emoji13]Har ikke faktiske vannblemmer da. Er bare føttene som er så Vannete av seg at de føles ut som to store vannblemmer innimellom. Kjempeekle å gå på..
Til meg? [emoji13]Nei skal sende noe [emoji4]
Haha, da blir det jo enda mer kaos siden frøkna sine må være råååsa [emoji23]Du får starte med rosa da. Sikker på at storebror ikke stikker av med rosa sokker [emoji23]
Etterhvert blir det vel en slags ordning her også.. At vi bare må kaste ALLE sokkene og kjøpe litt.. Organisert.
Høres helt topp ut [emoji16]Satser på det[emoji28][emoji28] gubben kan vel stikke og handle og.. Så slipper jeg.
Joda. Meeen.. Åh. Skittentøyskurven..Man kan være lat uansett spør du meg [emoji6][emoji23]
Særlig.Da kaster du ALLE sokkene hans, og kjøper et par 10pk med sorte tennissokker. Da skal du se det går lettere [emoji4]
Om.man har orden i sokkene så.Om sokkeparing er innafor??
Jeg pleier få dattera på sju til å både gå tur med hunden og ta ut av oppvaskmaskinen.. Og kanskje sette inn i den også [emoji85]
Ikke blitt så mye greier nå som vi har flytta, for vi har bare såvidt kommet i orden, men.. Sokkeparing er mildt altså! [emoji14]
Ja, egentlig. Med den slitasjen han har så. De tynne i bambus holdt faktisk best, så.. Vurdere kjøpe MASSE sånne..Det er da det er fordel med like sokker [emoji23]
Fikk endelig sett bunnen her og når vi fikk ny vaskemaskin [emoji6]Joda. Meeen.. Åh. Skittentøyskurven..
Trenger komme til bunns i den.![]()
Heldigvis ikke. Nå er jeg litt for lang og bollete til å bøye meg for å høre etter, men.. Høres ikke helt opp i alle fall!Sånne blemmer ja [emoji13]
Høres ekkelt ut. Skvulper det? [emoji13]
GULE! [emoji14]Haha, da blir det jo enda mer kaos siden frøkna sine må være råååsa [emoji23]
Hahahaha, uff. Menn og det å kaste sokker OVERALT da....!Særlig.
Da går der ti dager også... Vel. Nei. Si kanskje 15 da, så har han ikke sokker.
Det paret som han tok av på soverommet, den som havnet under badekaret. Se sikkert tre som ligger under stellebordet og trolig et par i treningsbaggen...
Min eier sikkert 100 par (samme gjelder meg og ungene forresten. Ikke yngste, hun har bare få sokker og mest strømpebukser) så er det sjangs for at vi finner noen... Også er 90% single i form av at vi ikke finner den andre akkurat nå