♡ Skravletråd JUNI ♡

Er så greit å ligge og.. Slipper å gå på vannblemmene mine.. Og bare få servert alt på sengen, og høre på at gubben rydder og ordner [emoji23]

Men bør gjerne vise meg litt om dagene. [emoji14]
Det hørtes egentlig veldig fristende ut![emoji1] Spesielt når du har vannblemmer![emoji15] jeg heller faktisk litt mot planen din altså! [emoji23]

Jaja! Han er spesielt fan av de med rosa flamingoer eller de med ananaser på [emoji28]

Regnet med det ja!

Veldig lett å pare sokker da, når alle er helt like. I alle fall. Sånn... Når noen har bare kjedelige sokker...
Hihi, her i huset er sokker det store kaoset [emoji23]

Nå må vi begynne å kjøpe faste farger [emoji23][emoji23]
Samboer svarte, jeg grå, og storebror blå/grønne [emoji23]
Storebror og jeg bruker nå samme str, og da blir sokkeskuffen min fort tom [emoji13]

Har nå funnet sokker på Cubus som er helgrå, men med et lite mønster oppe på toppen. Så nå må jeg bare kjøpe de [emoji23]

Mye lettere å pare mine der et par har et mønster og et annet par har et annet mønster [emoji28]

Sokkene hans.. De ser kanskje like ut, men noen er tynne og noen er tykke og noen er lange og noen er korte og noen har skrift og noen har striper og noen har en type søm og noen har en annen type søm. Og alle.har.sagflis.inni.

Og jeg har kanskje en aldri så liten tone ocd i blodet, så sokkeparing er både det verste og beste jeg gjør. Er så godt når det er ferdig [emoji28]
Hahaha, lo høyt nå [emoji23][emoji23]

Her har samboer svarte sokker, men med et hvitt smilefjes inni. Mye lettere å parre da, for ellers er de helt like [emoji23]

Storebror og jeg bruker nå samme str, og da blir sokkeskuffen min fort tom [emoji13]

Har nå funnet sokker på Cubus som er helgrå, men med et lite mønster oppe på toppen. Så nå må jeg bare kjøpe de [emoji23]
Haha, åh jeg gleder meg ikke til hun i magen begynner å forsyne seg av mine sokker [emoji28] er sokkeparing innafor som barnearbeid? Skal få ukepenger med en gang hun blir stor nok til å brette klær [emoji23]

Hahaha, lo høyt nå [emoji23][emoji23]

Her har samboer svarte sokker, men med et hvitt smilefjes inni. Mye lettere å parre da, for ellers er de helt like [emoji23]
Har ikke vært så lur enda her i huset [emoji28] hadde vel blitt noe annet om det var hans oppgave å brette klær [emoji23]

Men må du egentlig det?
Lurt å vise trynet sitt for familien sin i blant da [emoji85]
Men kan nok bare.. Subbe litt rundt, og så få med dattera på harry potter 2 eller noe.

Haha, åh jeg gleder meg ikke til hun i magen begynner å forsyne seg av mine sokker [emoji28] er sokkeparing innafor som barnearbeid? Skal få ukepenger med en gang hun blir stor nok til å brette klær [emoji23]
Haha, ja bare gled deg [emoji13]

Frøkna sine ser jeg forskjellen på enda, men samboer legger like godt mine kort-sokker (ankelsokker?) i frøkna sin sokkeskuff [emoji23]

Han har gitt opp, legger alle sokker bortsett fra sine i en haug og gir meg ansvaret for sorteringen. [emoji23]

Ja det bør være innafor som barnearbeid [emoji23]

Kaster rundhåndet hvis det er hull eller flekker som ikke går bort. Og de stakkars single sokkene lever ikke lenge..
Kaster også ved hull.. Noe det blir fort pga belastningen på foten hans..
Men masse single sokker da. Han bruker i blant heeelt ulike sokker. En tykkere grå i bomull, og en sort tynn i bambus. [emoji14]

Det hørtes egentlig veldig fristende ut![emoji1] Spesielt når du har vannblemmer![emoji15] jeg heller faktisk litt mot planen din altså! [emoji23]
Har ikke faktiske vannblemmer da. Er bare føttene som er så Vannete av seg at de føles ut som to store vannblemmer innimellom. Kjempeekle å gå på..

Du får starte med rosa da. Sikker på at storebror ikke stikker av med rosa sokker [emoji23]
Etterhvert blir det vel en slags ordning her også.. At vi bare må kaste ALLE sokkene og kjøpe litt.. Organisert.

Lurt å vise trynet sitt for familien sin i blant da [emoji85]
Men kan nok bare.. Subbe litt rundt, og så få med dattera på harry potter 2 eller noe.
Tja kan også slappe av, vil tro de forstår at du er sliten også [emoji4]

Om sokkeparing er innafor??
Jeg pleier få dattera på sju til å både gå tur med hunden og ta ut av oppvaskmaskinen.. Og kanskje sette inn i den også [emoji85]

Ikke blitt så mye greier nå som vi har flytta, for vi har bare såvidt kommet i orden, men.. Sokkeparing er mildt altså! [emoji14]

Back
Topp