♡ Skravletråd JUNI ♡

Hahahaha DA er den god altså ! [emoji23][emoji7]

Dronning maud [emoji7]
3a954309de7b38711598bad8f02199ba.jpg

Den var helt fantastisk :p

Ooh, den så god ut. Tror samboeren min hadde elsket den, han er skikkelig glad i kaker. Når vi drar i selskap han har et "mål" om å smake på alle kakene.
Kan bli litt småkleint:laughing014

God morgen
Så fornøyd med meg selv i går, satt langt inne å dra på fest med bsre ukjente ( kjente kun bursdagsbarnet)men jeg gjorde det likevel :)

Den var helt fantastisk [emoji14]

Ooh, den så god ut. Tror samboeren min hadde elsket den, han er skikkelig glad i kaker. Når vi drar i selskap han har et "mål" om å smake på alle kakene.
Kan bli litt småkleint:laughing014
Velger ut noen få jeg [emoji23][emoji23][emoji23] Har ikke nubbesjanse til å smake alt gitt.

Men minste skal ha aaaalt [emoji14]

Ååh, en av dine som feirer, eller hjelper bare til?

Jeg har det greit nok etter omstendighetene [emoji23]
Offisielt høygravid nå, og driiiitlei. [emoji14]

Gratulerer som høygravid![emoji173]️ snaaart i mål!

Det er eldste her som fyller 9 år på tirsdag, og skal feire idag på lekeland[emoji2]

Mannen er på rorbufest, lurer på om jeg skal sende han ei melding om at han gjerne kan legge seg på gjesterommet når/hvis han kommer hjem i natt. Egentlig håper jeg at han kan sove hos bestekompisen sin som han har sagt, men jeg vet han liker best å sove hjemme etter fest. Eventuelt skal jeg forholde meg helt stille sånn at jeg slipper masing om å bli henta siden han vet jeg er våken.. tror jeg velger alternativ 2 men legger meg midt i senga sånn at han kanskje tar hintet [emoji28]

Gikk det bra i natt?[emoji23]

Gratulerer som høygravid![emoji173]️ snaaart i mål!

Det er eldste her som fyller 9 år på tirsdag, og skal feire idag på lekeland[emoji2]
Takk! [emoji173]️
Snaaart ja. Føles uendelig lenge ut likevel [emoji23][emoji23]

Så spennende med lekeland og greier, da! :)
Får kose dere masse!

Back
Topp