♡ Skravletråd JUNI ♡

Høres ut som en plan [emoji16] jeg har mest tid mandag og torsdag.. Men og tid tirsdag litt på morran og mye etter 3[emoji6]onsdag er den værste dagen og kvelden for meg, fordi jeg skal på IKEA med bestevenninne og det tar på så er nok skutt hele kvelden [emoji23][emoji23]

Høres lurt ut[emoji1]
Jeg har mest kapasitet tirsdag og onsdag tror jeg (hele dagen)[emoji4]

Jobber ikke, men onsdag får jeg ikke til da jeg skal på ultralyd. Er nok sliten til kvelds også da etter mange timer i bil. Det kan jo henge igjen til torsdag også, men mandag tirsdag og torsdag er jeg i utgangspunktet ledig hele dagen og kvelden.
Jeg tror jeg må lage egen tråd om dette emnet, lettere å få oversikten på hvilke dager som passer best da [emoji6]

Kjøpt en sånn spray-sak på jula for å spraye utysket på hekken (fått ull-lus, den spiser opp hekken..), rompetaske til å ha på jobb med notatbok og penn, tørkepapir, plaster osv (bhg, sparer meg for tid til å fly inn og hente), 3 solkremer, billig cola og potetgull på europris og mat for hele neste uke. Sååå, rett over 2000,- brukt opp [emoji23][emoji23]
Pengene flyr fort gitt.
Her venter vi enda på skattepengene til gubben. Da flyr det kroner her også....

Ja nå er det 6000 igjen av skattepengene [emoji23][emoji23]
Her er det ca 1000 igjen av "mine".
Fikk 6k, 1600 satt av til en sjenk og madrassbeskytter.. 1000 satt på bsu. 500 på sparing.. 500 på mat.. Kjøpt noe klær og sko, mens sjansen var der.

Mannen er på rorbufest, lurer på om jeg skal sende han ei melding om at han gjerne kan legge seg på gjesterommet når/hvis han kommer hjem i natt. Egentlig håper jeg at han kan sove hos bestekompisen sin som han har sagt, men jeg vet han liker best å sove hjemme etter fest. Eventuelt skal jeg forholde meg helt stille sånn at jeg slipper masing om å bli henta siden han vet jeg er våken.. tror jeg velger alternativ 2 men legger meg midt i senga sånn at han kanskje tar hintet [emoji28]

Mannen er på rorbufest, lurer på om jeg skal sende han ei melding om at han gjerne kan legge seg på gjesterommet når/hvis han kommer hjem i natt. Egentlig håper jeg at han kan sove hos bestekompisen sin som han har sagt, men jeg vet han liker best å sove hjemme etter fest. Eventuelt skal jeg forholde meg helt stille sånn at jeg slipper masing om å bli henta siden han vet jeg er våken.. tror jeg velger alternativ 2 men legger meg midt i senga sånn at han kanskje tar hintet [emoji28]
Høres smart ut [emoji23]

"Jeg låser dørene nå, og sover. Drit i å kom hjem" - og slå på lydløs. [emoji28][emoji28]

Jeg pleier sparke samboer ut av senga om jeg har fortalt ham at han må sove et annet sted, også har han glemt det [emoji23]

Back
Topp