Kan jeg få en klem?![]()
Sender deg en bøtte med klemmer[emoji173]️
Hva har skjedd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg få en klem?![]()
Sender en stor klem [emoji173]️ noe galt? [emoji53]Kan jeg få en klem?![]()
Vel. Foreløpig ser det ikke ut som om det er noen fare for sprengende varme i nær fremtid, gitt. [emoji23]
Rolig helg her inne.. Hvordan går det med dere som er her? [emoji173]️
Nei, det har jeg ikke hatt tid til...
Høres ut som en plan [emoji16] jeg har mest tid mandag og torsdag.. Men og tid tirsdag litt på morran og mye etter 3[emoji6]onsdag er den værste dagen og kvelden for meg, fordi jeg skal på IKEA med bestevenninne og det tar på så er nok skutt hele kvelden [emoji23][emoji23]Hva med å avtale 2 skravledager for å ta de siste dagene med mål om 6000 innlegg?? Så slipper vi å slite oss ut i flere dager før vi får det til?
Ta det en dag flest mulig er ledige sånn at det går greit?
Jeg kan ikke på dagtid, jeg jobber, men hvis noen kan både dag og kveld og flere kan kveld den samme dagen så går det kanskje fort og greit?
Jeg får nok skravlet desidert mest de kveldene jeg legger yngste, og det er tirsdag og torsdag neste uke, men jeg er ledig de andre kveldene også altså.
Hva tenker dere andre om det?
Jaa, blir deilig [emoji173] Antakelig er jeg frisk igjen ogsåÅ så gøy [emoji16]
Når og hvor?
Hva med å avtale 2 skravledager for å ta de siste dagene med mål om 6000 innlegg?? Så slipper vi å slite oss ut i flere dager før vi får det til?
Jeg kan ikke på dagtid, jeg jobber, men hvis noen kan både dag og kveld og flere kan kveld den samme dagen så går det kanskje fort og greit?
Jeg får nok skravlet desidert mest de kveldene jeg legger yngste, og det er tirsdag og torsdag neste uke, men jeg er ledig de andre kveldene også altså.
Så deilig [emoji4] kunne godt tenke meg en ferie [emoji4]Opptur. Vi har bestilt sydentur [emoji173]
Opptur. Vi har bestilt sydentur [emoji173]
Hva har du handla? [emoji4]Vært litt rundt i dag og svidd av litt penger [emoji23]
Ja, for nå [emoji28][emoji106]Haha, den har du jo flaks med[emoji23]
Ååh, en av dine som feirer, eller hjelper bare til?Fint her[emoji1] bakt et lass med jordbærmuffins til barneselskap i morgen!
Du da?[emoji2]
Jeg jobber ikke.
Regner med å ha mer og mer stress med å få rydda huset dess nærmer vi kommer mannens bursdag på fredag, så innledningsvis tenker jeg tidlig i uka for min del, men har ikke oversikt over mannens kalender enda, han er jo bortreist i helga
Enig med dere at det kan lønne seg og begynne tidlig i uka sånn at vi har noen dager i reserve dersom det ikke går..Ja jeg tenker også at tidlig i uka er lurt, da har vi noen dager ekstra å gå på i tilfelle...
Så bra å ha noe å se frem til [emoji6]Jaa, blir deilig [emoji173] Antakelig er jeg frisk igjen også![]()
Vi drar til Mallorca neste vår![]()
Jeg har null kontroll over når jeg er ledig sånn sett. I teorien har jeg null planer, men får bare se det an. Skal stille opp etter beste evne.Hva med å avtale 2 skravledager for å ta de siste dagene med mål om 6000 innlegg?? Så slipper vi å slite oss ut i flere dager før vi får det til?
Herlig [emoji173]️Opptur. Vi har bestilt sydentur [emoji173]
Kjøpt en sånn spray-sak på jula for å spraye utysket på hekken (fått ull-lus, den spiser opp hekken..), rompetaske til å ha på jobb med notatbok og penn, tørkepapir, plaster osv (bhg, sparer meg for tid til å fly inn og hente), 3 solkremer, billig cola og potetgull på europris og mat for hele neste uke. Sååå, rett over 2000,- brukt opp [emoji23][emoji23]Hva har du handla? [emoji4]
Ja, vi gleder oss veldig! Og ja vi valgte det litt frem i tid for å være realistiske [emoji14]Så bra å ha noe å se frem til [emoji6]
Og sikkert lurt å ta det så langt frem i tid [emoji6]