Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Kan godt være, det!Sant det [emoji16] håper jeg slipper [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan godt være, det!Sant det [emoji16] håper jeg slipper [emoji4]
Så bra det går fint!Alenehelg med jentene. Lite skravling, mye annet. Men går bra med meg/oss![]()
Tror det avhenger veldig av hvordan baby man får. Kolikkbarn er noe helt annet enn en som er urolig et par timer på kvelden. Må nesten bare se det an!Spennende da!
Håper vi kan gjøre noe ala det samme her [emoji56]
Denne spiren tok nemlig litt tid.. Og JEG ønsker gjerne en til. Men får se an gubbis litt først. Ta praten om det når han har fått sett gleden ved gulp i halsgropa og bleier som lukter helt til naboen [emoji7]
Ikke sant. Får satse på frisk sovebaby denne gang også. Samboer har ikke opplevd babyer i det hele tatt, (hans første denne)...Tror det avhenger veldig av hvordan baby man får. Kolikkbarn er noe helt annet enn en som er urolig et par timer på kvelden. Må nesten bare se det an!
Krysser fingrene for oss begge!Ikke sant. Får satse på frisk sovebaby denne gang også. Samboer har ikke opplevd babyer i det hele tatt, (hans første denne)...
Så ja. Jo. Se det an. Og overtale litt hintende..
[emoji173]️Krysser fingrene for oss begge!
Takk! [emoji173]Ååh, så fint![emoji173]️
Jeg var skikkelig lei på slutten og helt klar for ny to uker etter![emoji173]️
.. Selv om det er hardt å tenke på ny graviditet allerede da. Såååå lei av denne [emoji23]
Får se her. Sist klarte jeg ikke nyte sex på to år.. Blødde i nesten 6 uker etter, og ubehaget der nede drøyde noen uker før det svant..Jeg var skikkelig lei på slutten og helt klar for ny to uker etter!
En stooooor klem kommer fra meg [emoji173]Kan jeg få en klem?![]()
Bare bra her [emoji4]Rolig helg her inne.. Hvordan går det med dere som er her? [emoji173]️
Ikke jeg heller. Hadde knapt vann i kroppen med noen av mine.Ikke alle som trenger. Jeg gikk til uke 41 og trengte aldri strømper.
Det er bra.Bare bra her [emoji4]
Vært litt rundt i dag og svidd av litt penger [emoji23]Det er bra.![]()
Å så gøy [emoji16]Opptur. Vi har bestilt sydentur [emoji173]
Ja jeg tenker også at tidlig i uka er lurt, da har vi noen dager ekstra å gå på i tilfelle...Jeg jobber ikke.
Regner med å ha mer og mer stress med å få rydda huset dess nærmer vi kommer mannens bursdag på fredag, så innledningsvis tenker jeg tidlig i uka for min del, men har ikke oversikt over mannens kalender enda, han er jo bortreist i helga