JaHerlig [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaHerlig [emoji173]️
Høres ut som en plan [emoji16] jeg har mest tid mandag og torsdag.. Men og tid tirsdag litt på morran og mye etter 3[emoji6]onsdag er den værste dagen og kvelden for meg, fordi jeg skal på IKEA med bestevenninne og det tar på så er nok skutt hele kvelden [emoji23][emoji23]
Høres lurt ut[emoji1]
Jeg har mest kapasitet tirsdag og onsdag tror jeg (hele dagen)[emoji4]
Jeg tror jeg må lage egen tråd om dette emnet, lettere å få oversikten på hvilke dager som passer best da [emoji6]Jobber ikke, men onsdag får jeg ikke til da jeg skal på ultralyd. Er nok sliten til kvelds også da etter mange timer i bil. Det kan jo henge igjen til torsdag også, men mandag tirsdag og torsdag er jeg i utgangspunktet ledig hele dagen og kvelden.
Pengene flyr fort gitt.Kjøpt en sånn spray-sak på jula for å spraye utysket på hekken (fått ull-lus, den spiser opp hekken..), rompetaske til å ha på jobb med notatbok og penn, tørkepapir, plaster osv (bhg, sparer meg for tid til å fly inn og hente), 3 solkremer, billig cola og potetgull på europris og mat for hele neste uke. Sååå, rett over 2000,- brukt opp [emoji23][emoji23]
Godt med ferie.
Ja nå er det 6000 igjen av skattepengene [emoji23][emoji23]Pengene flyr fort gitt.
Her venter vi enda på skattepengene til gubben. Da flyr det kroner her også....
Jupp [emoji4]Jeg tror jeg må lage egen tråd om dette emnet, lettere å få oversikten på hvilke dager som passer best da [emoji6]
Her er det ca 1000 igjen av "mine".Ja nå er det 6000 igjen av skattepengene [emoji23][emoji23]
Det har jegKos deg[emoji4]
Så braIkke morgen lengre [emoji85] Jeg føler meg ok, i dag dro jeg på golfbanen for å få input i hverdagen. Veldig moro, selvom det var krevende, trengte det.
Hatt en fin lørdag?
Fotballsko og inneskoGod kveld[emoji1]
Hva handlet du?
39 er vi på nåSå bra[emoji1] hvilken størrelse bruker han nå?
Han får ikke alt nå daSå mye kult![emoji1]
AbsoluttGodt med ferie.
Hva har du gjort?Så bra
Fin her
Høres smart ut [emoji23]Mannen er på rorbufest, lurer på om jeg skal sende han ei melding om at han gjerne kan legge seg på gjesterommet når/hvis han kommer hjem i natt. Egentlig håper jeg at han kan sove hos bestekompisen sin som han har sagt, men jeg vet han liker best å sove hjemme etter fest. Eventuelt skal jeg forholde meg helt stille sånn at jeg slipper masing om å bli henta siden han vet jeg er våken.. tror jeg velger alternativ 2 men legger meg midt i senga sånn at han kanskje tar hintet [emoji28]
Vi drar til Mallorca Mai 2018Ååhh![emoji1] hvor og når??
Nesten et år til daSå deilig [emoji4] kunne godt tenke meg en ferie [emoji4]
Mannen er på rorbufest, lurer på om jeg skal sende han ei melding om at han gjerne kan legge seg på gjesterommet når/hvis han kommer hjem i natt. Egentlig håper jeg at han kan sove hos bestekompisen sin som han har sagt, men jeg vet han liker best å sove hjemme etter fest. Eventuelt skal jeg forholde meg helt stille sånn at jeg slipper masing om å bli henta siden han vet jeg er våken.. tror jeg velger alternativ 2 men legger meg midt i senga sånn at han kanskje tar hintet [emoji28]
Noe å glede seg til uansettNesten et år til da![]()