Vqr planen det men noen dager dro oppFremdeles på topp da. Syns du sa du skulle være på bunn denne gang [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vqr planen det men noen dager dro oppFremdeles på topp da. Syns du sa du skulle være på bunn denne gang [emoji23]
God ferir2 timer til ferie
Kos derrHar trent og handlet, snart hente gutta og spise taco[emoji1]
Må ha fortrengt detJa? Husker du ikke??[emoji23]
Lenge siden, jeg klarte det under en skravlekonkurranse i 2013 mener jeg, og du klarte det...ifjor?[emoji1]
Planer for ferien? [emoji4]Ferie!!!!!!!!
[emoji23][emoji23][emoji23]Denne lo jeg godt av [emoji4]
![]()
Hei. Jeg håper de ny medisinene virker på deg selvom andre ikke har hatt effekt av de[emoji4]Hei jenter [emoji173] Jeg skal bla litt senere i kveld, vært helt kaos i dag. Håper dere har/får en fin St.Hans
Jeg var på nevro i dag, som mange vet. Skal fortsatt vente på bilde av øynene, men det kom ny informasjon. Ser de forverring, eller ingen bedring blir det sendt en oppfordring/henvisning til Riksen i forhold til å legge inn shunt. Riksen fordi det er en operasjon i hodet/hjernen. Hjelp! Ser de bedring, vil de allikevel vurdere det, men prøve medisiner litt til, til tross for bivirkninger. Blir ikke bivirkningene borte, og gir meg en like dårlig livskvalitet som nå så lukter jeg på en operasjon allikevel. Blir litt uvel av tanken, selvom ingenting er banket i sten. Medisinene man kan bytte til har ikke vist noen god effekt på trykket hos andre, men kan prøves om de jeg går på nå har effekt. Brått forstår jeg at jeg har en langt mer alvorlig tilstand enn hva jeg selv har tenkt, som i tillegg er vanskelig å behandle. Det var de ærlige på i dag... At beina mine dovner av medisinene var heller ingen god ting.
Ellers. Lille var hos lege. Kraftig mellomørebetennelse, og videre på røntgen av lunger og blodprøver. Fått penicillin, får svar på bilder over helgen.
Vår helseoppdatering fra i dag. Herremin. Håpløst når hele livet omhandler helse for en periode... Mister gnisten. I kveld har jeg bestemt at siden det regner, så blir vi hjemme med film og kos [emoji173][emoji173]
Hva slags jobb hadde du igjen?Ja. Er vel at det blir litt sammr om igjen og om igjen. Opp og ned i ett felt [emoji23]
Hørtes godt ut med sjokolade kake[emoji7][emoji7]Har sjokoladekake i ovnen
Skal være sommerfest i sameiet og fant ut jeg ville bake litt![]()
Stinker konsentrert lavendel på hele badet....
Hjemme med onlineyoga[emoji16]
Neida. Bare veltet. Over hele badet OG meg selv. Hurraaa...Har du knust noe?[emoji23]
Har sjokoladekake i ovnen
Skal være sommerfest i sameiet og fant ut jeg ville bake litt![]()
Kos derr
Må ha fortrengt det
Helgikke ferie ennå, men likevel deilig
![]()
Neida. Bare veltet. Over hele badet OG meg selv. Hurraaa...
Takk i like zæGod helg til deg[emoji1]