♡ Skravletråd JUNI ♡

Denne lo jeg godt av [emoji4]
2075b7026a8a6a1aca81f3e19341a107.jpg
[emoji23][emoji23][emoji23]

Hei jenter [emoji173] Jeg skal bla litt senere i kveld, vært helt kaos i dag. Håper dere har/får en fin St.Hans :)

Jeg var på nevro i dag, som mange vet. Skal fortsatt vente på bilde av øynene, men det kom ny informasjon. Ser de forverring, eller ingen bedring blir det sendt en oppfordring/henvisning til Riksen i forhold til å legge inn shunt. Riksen fordi det er en operasjon i hodet/hjernen. Hjelp! Ser de bedring, vil de allikevel vurdere det, men prøve medisiner litt til, til tross for bivirkninger. Blir ikke bivirkningene borte, og gir meg en like dårlig livskvalitet som nå så lukter jeg på en operasjon allikevel. Blir litt uvel av tanken, selvom ingenting er banket i sten. Medisinene man kan bytte til har ikke vist noen god effekt på trykket hos andre, men kan prøves om de jeg går på nå har effekt. Brått forstår jeg at jeg har en langt mer alvorlig tilstand enn hva jeg selv har tenkt, som i tillegg er vanskelig å behandle. Det var de ærlige på i dag... At beina mine dovner av medisinene var heller ingen god ting.

Ellers. Lille var hos lege. Kraftig mellomørebetennelse, og videre på røntgen av lunger og blodprøver. Fått penicillin, får svar på bilder over helgen.

Vår helseoppdatering fra i dag. Herremin. Håpløst når hele livet omhandler helse for en periode... Mister gnisten. I kveld har jeg bestemt at siden det regner, så blir vi hjemme med film og kos [emoji173][emoji173]
Hei. Jeg håper de ny medisinene virker på deg selvom andre ikke har hatt effekt av de[emoji4]
Er ikke greit med sykdom [emoji46] ikke lett å leve med, eller måtte krangle for å bli trudd.
Håper selvfølgelig at du har forbedringer på bildet, og at du da slipper operasjon og!
Ønsker deg lykke til med bildet og nye medisiner [emoji4]
Ike noe særlig at de små i familien blir så syke heller.. Ikke lett for de eller de voksne.
God bedring til begge[emoji173]️

Samboeren kom hjem og sovna.. jeg har vel slappa av nok nå, så går og lager middag. Får vel vekt han når det er mat på bordet. Blir en rolig kveld med han i kveld, i morgen skal han først på jobb, og så på rorbufest - så da blir det skravling på meg i morgen i stedet! Like så greit det når jeg blir hjemme alene [emoji4]

Back
Topp