De har godt av å vite at ikke alle deler det skrudde menneskesynet de har.
DET er helt sant!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har godt av å vite at ikke alle deler det skrudde menneskesynet de har.
Tja eller begynne om en times tid [emoji6]Vi får sette inn et støt i morgen istedet tror jeg! Orker ikke skravle i dag..
Det er forståelig [emoji4]
Oi det var en del og altfor stille [emoji54]
Tja eller begynne om en times tid [emoji6]
Oi det var en del og altfor stille [emoji54]
TakkUsj da[emoji31] god bedring til hodet!
Aner ikke. Men er vel travle dager og ferier begynner vel snart.Tror jeg også[emoji13] hvor er alle?
Får prøve i morgen jaSåpass ja.
Jeg tror folk er slitne og flere signaliserte at de ikke hadde tid eller ork i dag/kveld så en hviledag kan være greit kanskje? Jeg har ikke sett på tallene i der hele tatt da
Er det. Men ikke helt det jeg tenkte på [emoji14]Det er snadder[emoji1]
Veldig snadderNam, det er nydelig[emoji1]
Haha ja. Fått pøst på med 5 om dagen i dag gittHohi, så bra hun lot seg friste[emoji12]
Uff ikke si det en gang [emoji23]Og merkelig hvor fort det blir tomt igjen[emoji23]
Huff så fæl [emoji20][emoji33]Må dele drømmen min med dere i skravletråden også. Så fæl! Og virkelig. Føltes ut som om jeg lå i koma mens jeg drømte.
Drømte at dama pappaen til ungen min (la oss bare kalle henne D) skal gifte seg med hadde en skikkelig psykose. Hun skulle hente ungen min for hun skulle være hos dem i helga. Så senset jeg at noe var rart med henne, og begynte å snakke litt. Så viste det seg at hun hadde hatt med et par øretelefoner i bilen som dattera mi liksom skulle bruke mens de kjørte bil.
D hadde et helt forvrengt syn på en funksjon i livet og skulle altså kjøre utafor ei klippe med seg selv og ungen min.
Da jeg begynte å skjønne tegninga, hadde hun allerede ungen min i fanget, og jeg måtte prøve å få tak i henne. Fikk tilslutt tatt henne fra D og da begynte vi å sloss. Og hun var helt gal. rev meg i huden, slet av meg håret, prøvde å kvele meg og alt. Følte hun var helt ond. Men jeg visste at hvis jeg lot henne vinne så kom hun til å dra avgårde med ungen min. Så jeg grep tak i henne bakfra og stakk henne i øyene med fingrene (jeg FØLTE den myke følelsen!)...
Jeg fikk sperret henne ute av huset.
Etter hvert kom det noen ansatte i barnehagen hvor alt utspant seg, og de ringte nødnummeret. Jeg var så ufattelig skremt. Drømte at jeg ba til Gud og takket Han for at han ga meg advarselen om henne. Hvis ikke hadde ungen min vært død nå.
Etter hvert kom pappaen til ungen min og jeg gråt og var livredd og han lovte meg at ungen vår aldri skulle møte henne igjen. Han spurte meg om det mantraet D hadde snakket om, og det virket som om han visste at hun var sjuk. Innen da hadde politi og helsepersonell tatt hånd om henne.
Jeg turte ikke ha dørene ulåst og var utrygg og livredd. Skvatt av den minste ting. Så fikk jeg plutselig besøk av venninner fra barneskolen...?
Og da de kom inn ble døren ulåst og D var tilbake. Jeg ropte til de to brødrene mine at de skulle ta med ungen min ned i kjelleren. Jeg låste D ute og plutselig var vi på et iskaldt sted en plass i nordland/troms.
Det var mørkt og plassen var omkranset av en iskald, svart elv. D hadde sanket en "tropp" som utfordret de venninnene som kom på besøk til meg til kamp.
De geværene de hadde så ut som vanngevær. Jeg rakk ikke å si noe før to av dem var ute i "kampen". Det var et bakholdsangrep, og troppen til D satte i gang en brannalarm. Jeg kunne ikke stenge døren før "våre to" var inne, og i samme slengen kom to av "deres seg inn. På vei inn fyrte de av "vanngeværene" som viste seg å være skikkelige gevær, og hun ene skøt meg i ryggen. Jeg måtte trosse smerten og prøve å komme meg ned i kjelleren til ungen min...
Jeg bråvåknet med et gisp. Var så redd at jeg ikke turte å ligge i senga mer. Måtte slå på lyset da jeg var på toalettet.
Prøvde å vekke sambo for å fortelle han om drømmen, men han sov så tungt. (når jeg har skikkelig fæle drømmer så må jeg si dem til noen før jeg klarer å roe meg ned. Vanligvis pleier jeg å fortelle dem til hunden min når sambo ikke våkner, men nå er han på ferie til mamma. Så jeg får fortelle dere om den istedet...
Så nå sitter jeg i sofaen med alle lysene på og begynner omsider å roe meg ned...
Gruer meg skikkelig til ungen min skal til pappaen sin i helga.Tenk om hun ER sjuk, da?!
Ja!! Men gikk bra [emoji6]Det er risikosport[emoji12]
Hahah [emoji13]Hvor effektiv Kengu er[emoji1]
Men var bare jeg som så det, så var nok bare tapatalken som ikke oppdaterte seg [emoji6]Shit![emoji23] da snakker vi spamming!
Får prøve i morgen jaTrenger ikke bruke opp trådene i dag. Spare til i morgen
![]()
Huff, sånt er slitsomt.Fysj for ei natt. De hyppige oppvåkningene til lillemor i går kveld var et varsel for natta.
Jeg vet jeg var for sen i seng i går, jeg burde ikke sett det i mål, men jeg var bortskjemt med at hun sover fra jeg legger meg til alarmen går 6.45
I dag våknet hun 6, og rett etter hun sovna kom broren, jeg sa at hun sover så han gikk, men jeg fikk ikke sovne til
Hun våknet, sovna igjen 6.30 etter amming men det er for sent for meg så jeg ligger jeg
Alarm om to minutter, og jeg er trøtt