♡ Skravletråd JUNI ♡

Hahah, [emoji23]

Da er det bare å være oppmerksom på at disse pannetermometerene sjelden viser rett [emoji6]
Må iallefall sjekkes opp mot rektal måling for å se om det er i nærheten.
Bruker et sånt på jobb også, bare for å være på den sikre siden før vi ringer.. jobber i bhg. Da kan vi spørre om foreldrene ønsker at vi skal måle rektalt. Det er det ikke alle som vil - er heller ikke alle barn som synes det er greit i bhg. Vi ser alltid på allmenntilstand, bare at noen foreldre må ha et tall å forholde seg til.

Ikke for øyeblikket. Normalt er det opp til svigers for grilling og sånt. Men ser ut som mange reiser bort. Så da er jeg alene invitert til svigermor for reke og noe alkohol med noen damer fra gamlejobben. Tenker litt på det da :)

Det hørtes jo koselig ut[emoji1] jobbet du sammen med svigermor før?

Våkner av samboeren sin vekkerklokke, sov dårlig fra før siden hun i magen har turna etter jeg har vært på do litt tidligere. Så nå har jeg lagd kaffe og niste til mannen og frokost til meg selv. Spise litt foran tv-en nå og så kjøre til gjenvinningsstasjonen når den åpner. Hvis jeg orker å gå ut i dag, da - her regner det vannrett og blåser stiv kuling. Skal vel uansett vaske vegger og gulv på badet der han tok bort badekaret i går [emoji108]

Fysj for ei natt. De hyppige oppvåkningene til lillemor i går kveld var et varsel for natta.

Jeg vet jeg var for sen i seng i går, jeg burde ikke sett det i mål, men jeg var bortskjemt med at hun sover fra jeg legger meg til alarmen går 6.45

I dag våknet hun 6, og rett etter hun sovna kom broren, jeg sa at hun sover så han gikk, men jeg fikk ikke sovne til
Hun våknet, sovna igjen 6.30 etter amming men det er for sent for meg så jeg ligger jeg

Alarm om to minutter, og jeg er trøtt

Lurer på når ungene finner spinnerene. Ligger bare på sofaen, men det er ikke den sofaen de vanligvis sitter i, de bruker den ved TVen

Det er et stykke ja [emoji14] Og spesielt når en har med seg barn
Ja. Men i fjor var de 5 og 10 år. Så de var ganske gode i bilen. De sovna og ellers ble det dopauser/spisepauser også. Men de var så ivrige at det gjaldt å komme frem [emoji14]

Back
Topp