Gjorde det litt, skal sjekke om jeg kommer meg opp nå.Hvorfor tar det seg ikke opp?[emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde det litt, skal sjekke om jeg kommer meg opp nå.Hvorfor tar det seg ikke opp?[emoji13]
Høres lurt utHei jenter [emoji171] Flinke dere er å skravler. Jeg er så sliten, går på et gir jeg ikke visste at fantes akkurat nå.
Håper dere alle har hatt en fin dag. Jeg og mannen skal sette på en film og bare slappe av i kveld [emoji171]
Åh. Er vglista der ?Men jeg ville på vglista da..
Går sakte men sikkert fremover
Vis vedlegget 227930
Flink duNå gjør jeg som Kengu i går; går gjennom innlegg fra jeg var her sist tidligere i dag, så håper dere skravler såpass at jeg ikke spammer [emoji6]
Kos dere med film [emoji170][emoji170]Hei jenter [emoji171] Flinke dere er å skravler. Jeg er så sliten, går på et gir jeg ikke visste at fantes akkurat nå.
Håper dere alle har hatt en fin dag. Jeg og mannen skal sette på en film og bare slappe av i kveld [emoji171]
Er i osloÅh. Er vglista der ?
Åh stilig daFor ti år siden fikk jeg hele slekta til å droppe den dengang ca 35 år gamle tradisjonen....
For ti år siden sto jeg St.hans brud
Men det ligger stabilt rundt 10
Mett nå. Så sånn sett fornøyd. Enda i tankegangen om kvikk lunsjen. Men heller mot en grov skive. Merkelig nok [emoji23][emoji23]Haha[emoji23] da fortsetter du å klage!
Var vel en 108 om jeg ikke husker feilTempo var litt over 100 på ti min og det er jevnt og trutt nedover
Så braVirket sånn
Tror det skal gå greitNå gjør jeg som Kengu i går; går gjennom innlegg fra jeg var her sist tidligere i dag, så håper dere skravler såpass at jeg ikke spammer [emoji6]
Ja det går hvis man virkelig går inn for det [emoji6]Vi gjør det. Skal slett ikke gi opp med 1500 innlegg igjen og 2,5 time altså, dere viste jo så impnerende klart i går at det er en lett sak!
RonjaR gjør vel også detNå gjør jeg som Kengu i går; går gjennom innlegg fra jeg var her sist tidligere i dag, så håper dere skravler såpass at jeg ikke spammer [emoji6]
Aha. Jaja. Kan ikke gå bare du da? [emoji1]Er i oslo
Hva er det du ikke gidder diskutere?Nei det gidder jeg ikke diskutere[emoji12]
Alt går da som regelJa det går hvis man virkelig går inn for det [emoji6]