3åringen er helt hektaSpinnere, den o store hypen denne forsommeren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3åringen er helt hektaSpinnere, den o store hypen denne forsommeren.
Kanskje jeg får mine ting før ferien likevel da. Har bestilt en del ting med forventet levering uka etter feriestart.Wish
Bestilt 8.6 og kom 19.6
Alle er bestilt 8.6 så spennende og se når de kommer, noen hadde forventet levering 28.6, disse hadde forventet 11.7, de fleste har en av disse datoene eller til og med 18.7 på en av dem. Wish har alltid uforholdmessig lang forventet levering. Enenste gang jeg har måttet vente til forventet og vel så det var den gangen jeg fikk pengene tilbake fordi de ikke kom, og bestilte nye, som kom. og SÅ kom de jeg hadde bestilt likevel...
De fleste er nok åpnere men fikk god tid til å se de som ikke er detDet er bra daMen jeg har jo lyst til å tro at de fleste er litt åpnere enn de som skriker høyest i diverse kommentarfelt rundt omkring!
Nei må nok prøve for å merke selv hvordan noen endrer seg og blikk man får også endrer segHuff, ja. Horribelt at det er slik samfunnet har blitt.Tror ingen egentlig forstår hvor utrolig tøft psykisk det er å bære hijaben i ikke-muslimske land (annet enn de som faktisk har prøvd det da).
Du har dermed nok å gjøre kan jeg tenke meg, husk å slapp av også da [emoji4]Våkner av samboeren sin vekkerklokke, sov dårlig fra før siden hun i magen har turna etter jeg har vært på do litt tidligere. Så nå har jeg lagd kaffe og niste til mannen og frokost til meg selv. Spise litt foran tv-en nå og så kjøre til gjenvinningsstasjonen når den åpner. Hvis jeg orker å gå ut i dag, da - her regner det vannrett og blåser stiv kuling. Skal vel uansett vaske vegger og gulv på badet der han tok bort badekaret i går [emoji108]
Ungene til ei venninne av meg brukte lang tid og hun lager dem under TVen, vet ikke om hun til slutt måtte vise dem [emoji23]Lurer på når ungene finner spinnerene. Ligger bare på sofaen, men det er ikke den sofaen de vanligvis sitter i, de bruker den ved TVen
Absolutt ikke ille [emoji4]Vi kommer til å nå 16000 i dag. Dere vet det? [emoji33][emoji23]
Og du tenker å gå igjennom dem? [emoji54]30 sider lest gjennom
Dere jobba bra i går
De fleste er nok åpnere men fikk god tid til å se de som ikke er det
Egentlig mer irriterende at de ikke kan angi relevant eta. Oppgir altfor lang og får strålende produktomtaler, for tidlig levering. Vel, butikkomtale hadde vært relevant sånn men produktomtaler "har ikke prøvd den mengden kom to uker før!!" sier meg null og nada om produktet....Okei kjekt det kommer før . Aldri handlet på wish jeg
Trolig levering før, er min erfaringKanskje jeg får mine ting før ferien likevel da. Har bestilt en del ting med forventet levering uka etter feriestart.
Åja. Det er jo også veldig godt. Det har jeg også gjort innimellomJepplager lefseruller hvis vi har tapas eller til kveldskos noen ganger og det passer veldig godt i matboksen dagen etterpå det også [emoji4]
Ah, sånn sett!Å.. Her må man bare ringe selv å fikse det.. Ikke fått noe info noe sted at jeg kan det, men ringte å spurtd avdelingen og de sa ja, og satte opp et tidspunkt [emoji4]
Forstår jeg kjempegodt ! Uff. Enkelte drømmer er helt forferdelige og så virkelighetstro. Opplevd å drømt om mannen og noe. Jeg var sinna i mange dager etter før jeg innså at det var en drøm [emoji23]Takk. [emoji813]red
Var heldigvis en drøm, men forferdelig. Jeg var livredd for den gale kjerringa i natt.![]()
Takktakk. Det gjorde jegJada, helt grei størrelse. Satser på det bedrer seg litt etterhvert, skulle virkelig fått gjort litt i dag - men det kan vel vente til i morgen tenker jeg.
Sov godt!
Ikke mye det gitt [emoji33]God morgenble plutselig opptatt i går. Overtid på jobb og tidlig på jobb i dag =3 timer og 15 minutter søvn [emoji23] lurer på hvor lenge det går før jeg ikke fungerer i dag [emoji23]
Det får du gjøreTipper knekken kommer etter jobb og middag. Får ta en middagslur![]()
Ja. Jeg trenger ikke når jeg selv er syk, å få syke unger nå [emoji23]Det var nok lurt[emoji2]
Bør jo teste ift et skikkelig termometer i alle fall.. [emoji14]Virker som det funker bra [emoji108] mannen har ofte feber i følge det da. Blir gult hvis tempen er over 37,5 - og han er varm av seg..