Gikk utafor og kjente og var rå vind. Så sa nei til shorts nå da [emoji39] Heller en tynnere bukse da.
Det var nok lurt[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk utafor og kjente og var rå vind. Så sa nei til shorts nå da [emoji39] Heller en tynnere bukse da.
Det er rått. Og vi har hvor mangr dager igjen? 9? [emoji23]
Sommerfest på jobben
Helt enig med deg [emoji14] Også er det litt tullete og gå for å se om du har overstiget 5 [emoji23]
KjempeHu har lyst på jentetur til utland også med meg og svigerinna [emoji14] mistenker det er vi to som måtte passa på hu da [emoji23] Hu er derimot ikke god i å drikke. Blir full bare hu lufter korken [emoji23]
Åhh seff ja. Hehe bare ikke sett de i gull . Sett i rød og alle regnbuens farger og kobla ikke heltSpinnere, den o store hypen denne forsommeren.
Åhh seff ja. Hehe bare ikke sett de i gull . Sett i rød og alle regnbuens farger og kobla ikke helt![]()
Ahhh stilig . Hvor er disse kjøpt ?Det kommer i mer regnbuens farger etterhvert, rød og hvit og rosa og blå og turkis. Men disse i gull siden gullfaret er det absolutt mest best fantastiske ifølge min sønn
Ahhh stilig . Hvor er disse kjøpt ?
Okei kjekt det kommer før . Aldri handlet på wish jegWish
Bestilt 8.6 og kom 19.6
Alle er bestilt 8.6 så spennende og se når de kommer, noen hadde forventet levering 28.6, disse hadde forventet 11.7, de fleste har en av disse datoene eller til og med 18.7 på en av dem. Wish har alltid uforholdmessig lang forventet levering. Enenste gang jeg har måttet vente til forventet og vel så det var den gangen jeg fikk pengene tilbake fordi de ikke kom, og bestilte nye, som kom. og SÅ kom de jeg hadde bestilt likevel...
Er heldigvis ikke helt stillestående her da[emoji28] han har nettopp starta eget firma, så det blir lange dager nå i starten når de har mest små oppdrag med kort tidsfrist + regning og anbud og fakturering er jo også helt nytt for dem. Jevner seg ut når de starter med noe stort tenker jeg.. nybygg eller restaurering som tar mer enn et par-tre dager.
Tja slappe av og være her inne, ser ut som om mannen planlegger å være hjemme ikveld [emoji54]
Hadde jeg hatt basseng hadde keg nok vært oppi der[emoji23][emoji23][emoji23][emoji38][emoji38]
Jeg har funnet sofa og en PC...må jobbe litt[emoji4]
Kos deg med mannen i kveld!
Jeg skriver innlegg [emoji23]
Er litt rundt om for å se om det er noe å svare på
Kan du ikke det da? [emoji4] [emoji106]Kjøpte et lite et til barna i går.. åååå så lyst til å bare legge meg oppi der selv vett, haha
Tipper knekken kommer etter jobb og middag. Får ta en middagslurOi det var lite søvn gitt! Lykke til med å holde deg våken i dag![]()