>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Men det forsvant så fort [emoji33][emoji23]Ha ha du fikk da litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det forsvant så fort [emoji33][emoji23]Ha ha du fikk da litt
Ja, vet ikke. Synes blodtrykket mitt hadde økt sånn siden sist, på torsdag (hadde 128/89 på torsdag. Ikke faretruende høyt, men har liksom hele veien ligget på 110-117/67-77..).Blitt syk etter alt stresset ved flytting og vasking?
Elektrikeren har sikkert sett verre ting [emoji6]
Kos det da. Kjøpte like gjerne en 3pakning med pølser. For eldste skal på sykkeltur i morgen og grille med klassen. Blir mye pølsespising [emoji14]Det er pølsegrilling på uteskolen på onsdag da
Ingen fare for detDet er bra i alle fall [emoji14]
ingenting verre enn å bli våt mens man kjeder seg, men føler at man MÅ stå der likevel...
Er heldigvis ikke helt stillestående her da[emoji28] han har nettopp starta eget firma, så det blir lange dager nå i starten når de har mest små oppdrag med kort tidsfrist + regning og anbud og fakturering er jo også helt nytt for dem. Jevner seg ut når de starter med noe stort tenker jeg.. nybygg eller restaurering som tar mer enn et par-tre dager.Jeg har en venninne som er sammen me en snekker. Han får jo snekret og gjort alt han skal på jobben, men hjemme står det nesten stillestående til tiderer vel bare sånn det er. Kokken lager ikke middag hjemme osv
![]()
17 jeg mener da [emoji23]Skolestart i fjor du snakker om? For i år er det jo lørdag 19. vet jeg så 18 må vøre en fredag.
19. har vi niårsdag her i huset
Skjønner ikke detMen det forsvant så fort [emoji33][emoji23]
Ene korthåra vår er type seksti ganger verre enn langhåra kattene.. Han røyter helt ekstremt.. Hele året...Uff, høres ubehagelig ut både for deg og katta! Var viktig for meg å ikke ha for langhåret katt da vi har mange allergikere i vennekrets og familiene våre.. Men han røyter jo fremdeles et par ganger i året da [emoji28]
Nupp. Har noe salt og pepper chips da... Kan jo forsyne meg litt av den også... [emoji56][emoji56][emoji23]Skjønner ikke det
Haha, kos det da!Kos da. Vår kom med popcorn hjem i dag [emoji23]
Kos det da. Kjøpte like gjerne en 3pakning med pølser. For eldste skal på sykkeltur i morgen og grille med klassen. Blir mye pølsespising [emoji14]
Får ikke sove da. Mangler noe.. Haha.. Godt å høre at jeg ikke er alene der [emoji28]Nei. Gjør ikke det![]()
Tja slappe av og være her inne, ser ut som om mannen planlegger å være hjemme ikveld [emoji54]Hva driver dere med i kveld da jenter?
Jeg har stort sett bare sovet hele dagen så nå skal jeg prøøøve å holde mwg oppegående til senga kaller litt senere. Har lyst på litt kvalitetstid med mannen siden to av tre barn er bortreist nå![]()
17 jeg mener da [emoji23]
AbsoluttHaha, kos det da!da har de sikkert hatt det trivelig i dag
![]()
Dårlig gjort [emoji33]Begge i sengKlær hengt opp. Otrivin tatt. Mannen sparte ostepop til meg.... Han tok jo bare hele posen alene... Dette var mitt liksom...
![]()
Kjedelig da. Jeg er ikke fan av avslutninger. Men mest fordi jeg har angst av det sosiale med de voksne i klassen hennes. Bedre med minste sin klasse. De kjenner jeg mye bedre faktisk.Ikke varslet mer enn denne ene pølsegrillingen her.
Vi har ikke klasseavslutning i år heller. Det HAR vi vist bare ikke med denne klassen her. Jaja.
Men de skal grille på uteskolen på onsdag og ha med godteri på torsdag og torsdag er skolen ferdig 1230 så da skal jeg hente ham og ta med litt greier hjem. Han skal gå på sfo annenhver dag (eget ønske) ut juni så vi tømmer ikke garderben helt før neste fredag.
Blir helt feil ja. Må dekke noe selv om det gjerne er 30 grader [emoji23] Helst rumpa.Får ikke sove da. Mangler noe.. Haha.. Godt å høre at jeg ikke er alene der [emoji28]
De på sfo sa i dag ses 18. Og jeg har kun sfo mandag og torsdag [emoji14] så da tenkte jeg automatisk at det var torsdagen. Men går nok i surr for de også innimellom.17 mener du da ja.
Her begynner de også 21, så i år har han brusdag i skoleferien. Han har stort sett hatt en av de førte skoledagene.