Har gjort det helt til nå jeg[emoji23]
Det er jo nærmet karakterbrist at du ikke gjør det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har gjort det helt til nå jeg[emoji23]
Tøff dag?Sovner vel ikke med det første ,men godt å hvile
Daftø 2018 under planlegging
Det kommer litt an på hvor mange som går og legger seg
Å jo daNei det gidder jeg ikke diskutere[emoji12]
Da er middagen spist, og jeg sitter og diskuterer med meg selv hvordan jeg skal gjøre det med trening.
I kveld, eller før sommerfesten i morgen
Helt okHelt ok[emoji2] din dag da?
Høres bra ut
Ingen får gi oppVi gjør det. Skal slett ikke gi opp med 1500 innlegg igjen og 2,5 time altså, dere viste jo så impnerende klart i går at det er en lett sak!
Jeg orket ikkeVille valgt i kveld[emoji2]
Nja kan bliSå gøy da[emoji1] blir det fort fullt der?
Ikke sant? Vel. Skal sies den ble åpna på lørdag av han da. Så at det var noen igjen i det hele tatt er jo flaks [emoji23]Også du som er syk da [emoji54]
Hva driver dere med i kveld da jenter?
Jeg har stort sett bare sovet hele dagen så nå skal jeg prøøøve å holde mwg oppegående til senga kaller litt senere. Har lyst på litt kvalitetstid med mannen siden to av tre barn er bortreist nå![]()
Så koselig.
Spørs hvor lenge jeg holder ut, er stup trøtt
Så sant så sant!Hah! Nei, men er vel ikke lov å publisere bilder av noen uten lov uansett, og om folk velger å ta bilder før de i det hele gidder å se om folk har det bra (.. Og tilby pledd..), så burde de få sparken fra menneskeheten..
Jaa, ellers aner jeg ikke om det blir bra..Han har fortjent det ja[emoji6] fødebagen er kanskje greit å pakke selv[emoji6]
Samboeren har satt i gang med badet nå i kveld. Altså han skal stenge av vannet til badekaret sånn at vi kan fjerne det. Gleder meg til å få bedre plass på badet.. neste helg drar vi på ikea og handler inn noen skap og kanskje ny innredning med dobbel servant.. det får vi se litt an [emoji4]
Hehe, høres kjent ut.
Hvilken type butikk jobber du i?
Ganske ekstremt det der [emoji23][emoji23]Sånn er det.. Jeg og brodern (.. 2,5 år mellom oss) måtte få AKKURAT det samme.. Og like glass med like mye brus. Altså. På millimeteren. Ellers var det urettferdig.
Måtte ha hver vår skål for å få det mest mulig rettferdig.
Men de er ikke ostepop jo [emoji56] Var det jeg ville ha [emoji23]Da syns jeg ikke synd i deg![]()