>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Så bra daSovnet jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra daSovnet jeg
På tide å få brev nå daJa, det skal komme brev fra bhg i juni sa styrer da jeg snakket med henne i mai. Om tider for tilvenning. Og jeg antar opplysning om hvilken avdeling, og kanskje hvilken dag hun har fri siden det er 80% plass eller i alle fall kan jeg da kontakte aktuell avdeling og avklare det, og egentlgi hadde det vært kjekt å få komme på besøk en tur, det har vi pleid å få andre steder... og normalt sett enten et foreldremøte eller et brev om... vel... om bhg og avdeling og hva de må ha og hvem som jobber der og et og hitt og litt?
Alle bilturer har faktisk gått fint. Merkelig nok siden minste hater bilturer. De korte er forferdelige. Tror hu tolererer de store pga hu vet hva som venter da.Ja da er de ikke så små å ha med på biltur, kan jo til og med være moro å ha de med da [emoji1]
Eldste her var (nesten) 4 år første gangen vi kjørte til Kristiansand, det endte med å bli en helt super biltur [emoji4]
Den er rågod.Er den god?
Fin dagGod kveld damer
Hvordan har dagen deres vært? Noen flere som ser serien The ranch på Netflix?Har litt sansen for den jeg, enkel uderholdning
![]()
Hahaha. Mannen kunne bare drømme jeg gjorde sånt på morgen med bekkenløsninga. Han måtte ordne alt. Seg og ungen.Må prøve å sette inn støtet på hverdagsromantikken på morran vi som ligger utslått med bekkenløsningssmerter utover ettermiddagen [emoji28] voldsomt til morgenfugl jeg har blitt i graviditeten.. satser på at det ikke endrer seg sååå mye når jenta kommer [emoji28]
Wow du altsåDette er forresten mitt 287.innlegg i dag [emoji16]
Var digg jaSå bra da![]()
Det er så bra altsåVi kommer til å nå 16000 i dag. Dere vet det? [emoji33][emoji23]
Så flink du er. Hopper glatt over når det er for langt30 sider lest gjennom
Dere jobba bra i går
Det er braVar digg ja
Ja. Da er vi jammen ikke langt i fra målet vårt ! [emoji1]Det er så bra altså
Ha en kjempedag på jobb kengu ! [emoji274]God morgen alle sammen
Jobben kaller
Håper alle få en fin dag
Mann.Var det mann eller barn?
Ja, men litt pes. Og jeg var oppe altfor lengeVar bra tempo på kvelden
8.6Når bestilte du?
God morgen . God vaktGod morgen alle sammen
Jobben kaller