Kjekt på tur ?Ble totalt 6 timer. [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt på tur ?Ble totalt 6 timer. [emoji14]
Det er bestMmm. Elsker surt [emoji7]
Nei. For plutselig skyter det fart her også [emoji14]Ikke lett det
Uuh liker å bli kalt skatt [emoji7][emoji8]Takk skatthehe
Skal du legge deg nå? [emoji33][emoji23]Nei, egentlig ikke. Jeg er på vei i seng også
Jeg er egentlig potetgull menneske [emoji14] Men nå spiser jeg søpledynga. Ellers har jeg godis fra Sverige. Ofte smokker og colaflasker, og disse små blå og røde kulene.Åhhh nam hva liker du best
Fyller år?Må gjøre stas på mannen i morra
Hihi da skal jeg begynne kalle deg detUuh liker å bli kalt skatt [emoji7][emoji8]
Yes stemmerFyller år?
Ja det er sant. 3% strøm så må snart lade litt [emoji85]Hvert innlegg teller.
Åhhh hihi er det søtt det ? HmmJeg er egentlig potetgull menneske [emoji14] Men nå spiser jeg søpledynga. Ellers har jeg godis fra Sverige. Ofte smokker og colaflasker, og disse små blå og røde kulene.
Hender jeg kommer på en ting eller to [emoji23] Som at jeg egentlig skravler på bv. Surrehue.Hurra![]()
Njæ. Usikker. Vært i pirbadet med dattera. Det synes hun var kjekt.Kjekt på tur ?
Kjekt på tur ?
HalloHeihei![]()
Hvilken potetgull er favorittenJeg er egentlig potetgull menneske [emoji14] Men nå spiser jeg søpledynga. Ellers har jeg godis fra Sverige. Ofte smokker og colaflasker, og disse små blå og røde kulene.
Jeg pleier ikke være fælen. MEN det er MODS konserter i dag og i morgen. Og meget mulig mye fulle folk enda når morningen kommer [emoji14] Lokker med seg mye rart innimellomHåper du ikke blir forkjølet da [emoji171]
Kan komme å følge deg jeg. Jeg er omtrent like tøff som en hest i mørket. Men ja. Er nok lurt å ta bilen.
Jeg og, for jeg trenger virkelig en natt med søvn!Håper den går greit da![]()
Koselig det daMå gjøre stas på mannen i morra
Usj da. Synd du ikke koser deg. Håpe i morgen blir bedreNjæ. Usikker. Vært i pirbadet med dattera. Det synes hun var kjekt.
Dro så på standup med gubben, men.. Var ikke noe bra. Også har svigermor dattera mi, men jeg husker ikke hvilket rom hun var på, også tar hun ikke telefonen... Sååå.... Blæh.
Likte den veldig godt jeg altså. Kan se de kjekke om igjen mye jeg [emoji23][emoji7] Fengende sanger. Mulig jeg må ha soundtracket på lista mi gitt [emoji23][emoji23]Er den bra? De fleste filmer er best orginalt [emoji14]