Vi som temper

Ingen tante hittil da..

IMG_6588.jpg

Hvor temper dere?
Og når man ikke vet hvor lang syklus man har (uregelmessig) hva skriver man da i FF?

Temper oralt.

Har du VIP eller gratisversjonen? Jeg ville bare skrevet inn sånn ca. På VIP så regner den ut snittet for deg etterhvert, og på gratis så setter den opp 16 dager uansett (tror jeg det var), og så flytter det bare på seg etterhvert. :)

Temper oralt.

Har du VIP eller gratisversjonen? Jeg ville bare skrevet inn sånn ca. På VIP så regner den ut snittet for deg etterhvert, og på gratis så setter den opp 16 dager uansett (tror jeg det var), og så flytter det bare på seg etterhvert. :)
Den setter opp i kalenderen selv om man har gratisversjonen og regner ut snittet :)

Temper oralt her og.

Den setter opp i kalenderen selv om man har gratisversjonen og regner ut snittet :)

Temper oralt her og.

Ja, i kalenderen gjør den jo det ja. Jeg tenkte visst ikke på den jeg, tenkte kun på grafen. :p

Venter fremdeles spent på tempstigning[emoji849][emoji848]

1404f187f4c00e9d9f856d1cc9b7f39f.png

Nei nå skjønner jeg fint lite her altså...! Med dagens temp skulle man tro at tanta ville dukke opp, enda det er tidlig...

Fortsatt litt usikker på riktig dato pga feberfølelse på søndag ettermiddag og mandag morgen. Men om jeg går utifra at smertene jeg hadde var EL-smerter så var EL natt til mandag. Er mer sikker på at EL har vært nå da, for er skikkelig oppblåst og sykt mye luft i magen :o hadde mye luft sist syklus også fra like etter EL. Så nå er det bare å vente å se om det har holdt med de få aksjene vi har lagt inn da [emoji14]

69b9403b5a219efec18d4975a47076ad.jpg

Foreløpig ser det greit ut om krysset til FF er korrekt. Overlay med min første gravidgraf :)

6aa13990945a1f792b24bcec47caebb1.jpg

Hvem temperatur skal jeg ta?våknet og tok tempen 36,2.
Men følte jeg ikke fikk den skikkelig på plass under tunga (føltes tør)
Så jeg testet igjen 36,4
Synes det var bra så jeg testet på nytt 36,3.
(Tok alle mens jeg lå i senga uten å bevege meg så mye)

Hvem skal jeg plotte inn?

Hvem temperatur skal jeg ta?våknet og tok tempen 36,2.
Men følte jeg ikke fikk den skikkelig på plass under tunga (føltes tør)
Så jeg testet igjen 36,4
Synes det var bra så jeg testet på nytt 36,3.
(Tok alle mens jeg lå i senga uten å bevege meg så mye)

Hvem skal jeg plotte inn?
Tror jeg hadde tatt den siste :)

Noen innspill til hva som skjer med temp? :)

71b1ea3861acf0db61fb8a873f728348.jpg

Tror jeg hadde tatt den siste :)
Ok :)
Når jeg skrev inn 36,4 fikk jeg plutselig opp dpo linja..men med 36,3 forsvinner den..ja ja ha ha
Da plotter vi inn 36,3

Ok :)
Når jeg skrev inn 36,4 fikk jeg plutselig opp dpo linja..men med 36,3 forsvinner den..ja ja ha ha
Da plotter vi inn 36,3
Ikke godt å si hva som stemmer egentlig. Hvordan ser grafen din ut ? :)

Ikke godt å si hva som stemmer egentlig. Hvordan ser grafen din ut ? :)

Jeg har verdens rareste graf kan du si...masse positiv eggløsning tester..men ikke noe positiv graf

Vedlegg

• Screenshot_2017-06-15-07-24-29-540x960.png
    Screenshot_2017-06-15-07-24-29-540x960.png
    149,4 KB · Visninger: 91
Jeg har vært stille her en stund, men jeg følger med dere her inne:) Det har vært så mange opp og ned turer, men prøver å holde motet oppe! Nå er det 8 mnd siden dødfødselen, og håper det klaffer denne gangen. Her er grafen, synes den er mer gjevn enn den pleier:
1b2cae5842adb2e95d1349f19170e3ee.png

Jeg har vært stille her en stund, men jeg følger med dere her inne:) Det har vært så mange opp og ned turer, men prøver å holde motet oppe! Nå er det 8 mnd siden dødfødselen, og håper det klaffer denne gangen. Her er grafen, synes den er mer gjevn enn den pleier:
1b2cae5842adb2e95d1349f19170e3ee.png

Så hyggelig å høre fra deg! Selv om jeg håpet at stillheten betydde at du var gravid igjen, da ... [emoji173] Hvordan går det med deg?

Så hyggelig å høre fra deg! Selv om jeg håpet at stillheten betydde at du var gravid igjen, da ... [emoji173] Hvordan går det med deg?

Har vært noen tunge perioder, men må bare prøve å holde motet oppe. Har fått henvisning/time på sykehuset i håp om å få noe hjelp. Ble kjapt tatt inn og skal dit om 1,5 uker.

Jippi. Nå gikk den ihvertfall opp igjen :D

975568da311e63c88b5c5475e608f22d.jpg

Back
Topp