Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor temper dere?
Og når man ikke vet hvor lang syklus man har (uregelmessig) hva skriver man da i FF?
Den setter opp i kalenderen selv om man har gratisversjonen og regner ut snittetTemper oralt.
Har du VIP eller gratisversjonen? Jeg ville bare skrevet inn sånn ca. På VIP så regner den ut snittet for deg etterhvert, og på gratis så setter den opp 16 dager uansett (tror jeg det var), og så flytter det bare på seg etterhvert.![]()
Den setter opp i kalenderen selv om man har gratisversjonen og regner ut snittet
Temper oralt her og.
hahaha det skjønner jeg veldig godt![]()
Testetrangen har meldt seg [emoji38]
Tror jeg hadde tatt den sisteHvem temperatur skal jeg ta?våknet og tok tempen 36,2.
Men følte jeg ikke fikk den skikkelig på plass under tunga (føltes tør)
Så jeg testet igjen 36,4
Synes det var bra så jeg testet på nytt 36,3.
(Tok alle mens jeg lå i senga uten å bevege meg så mye)
Hvem skal jeg plotte inn?
OkTror jeg hadde tatt den siste![]()
Ikke godt å si hva som stemmer egentlig. Hvordan ser grafen din ut ?Ok
Når jeg skrev inn 36,4 fikk jeg plutselig opp dpo linja..men med 36,3 forsvinner den..ja ja ha ha
Da plotter vi inn 36,3
Ikke godt å si hva som stemmer egentlig. Hvordan ser grafen din ut ?![]()
Jeg har vært stille her en stund, men jeg følger med dere her inneDet har vært så mange opp og ned turer, men prøver å holde motet oppe! Nå er det 8 mnd siden dødfødselen, og håper det klaffer denne gangen. Her er grafen, synes den er mer gjevn enn den pleier:
![]()
Så hyggelig å høre fra deg! Selv om jeg håpet at stillheten betydde at du var gravid igjen, da ... [emoji173] Hvordan går det med deg?