>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Prøver når jeg kan. For helga blir rolig for meg. Kurs da fra 0900 til 1745 lørdag og søndag [emoji33][emoji33] Æsj!Ja, vi har ikke brukt mange dagene på disse 10000![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver når jeg kan. For helga blir rolig for meg. Kurs da fra 0900 til 1745 lørdag og søndag [emoji33][emoji33] Æsj!Ja, vi har ikke brukt mange dagene på disse 10000![emoji1]
Åhh såpass jaSamme her[emoji1] var ikke ferdig før kl 2030 da....så en liten overtrøtt gutt som sto opp kl 05 idag[emoji23]
Hehe kjent på den selvJa. Raskt når det er flertall herInnimellom er det så stille man føler man prater med en selv [emoji23]
Jupp dwt stemmerDe Tommy hilfiger ?
Ikke sant. Lurer plutselig på hvorfor alle andre hadde ett liv utenfor her så fort? [emoji23]Hehe kjent på den selv![]()
Omtrent hvertfallHæ?![emoji33] kan jo kjøpe ny telefon da?!
Åhh fineJupp dwt stemmer
Dwt var tidligVeldig sliten[emoji849] minstemann vekket meg kl 05....og det har gått i ett etter det[emoji4]
38Åhh finehvilken str bruker han?
Hehe ikke santIkke sant. Lurer plutselig på hvorfor alle andre hadde ett liv utenfor her så fort? [emoji23]
Ohh samme som meg
Tenker det [emoji4] de har jo vært der selv lizm, så håpe de husker hvor sliten man kan bli [emoji6]Blir nok så bra![]()
Magen er litt luftig. Men mye bedre enn i går. Hatt mye mer hodepine i dag da. Sikkert pga varmen, lege og besøk på gamlejobben. Så litt utenom daHehe ikke santhvordan er magen og formen forresten ?
Aha skjønnerMagen er litt luftig. Men mye bedre enn i går. Hatt mye mer hodepine i dag da. Sikkert pga varmen, lege og besøk på gamlejobben. Så litt utenom da![]()
Glemmer sånt fort [emoji14] Svigermor hadde eldste fra tidlig av. Så jeg kunne ta igjen søvn (mannen jobba langtransport. Så var alene for det meste)Tenker det [emoji4] de har jo vært der selv lizm, så håpe de husker hvor sliten man kan bli [emoji6]
Jobba som postbudAha skjønner. Hva var gamlejobben?
Ja, hu er veldig snill[emoji7][emoji7] ja, er første barnet vårt. Og første barnebarnet for mamma[emoji4][emoji7] så litt gira hu da kan du tenke deg [emoji23]
7mnd etter faktisk HeheJobba som postbud7 mnd etter jeg slutta, fikk jeg blomst i dag [emoji23] Så måtte jo ned å få den. Er sjelden jeg får blomster så [emoji56]
Joda, mamma ee jo tante til en på 5 og sier jo det ar hu blir mer sliten enn når jeg og søster var små, men trur det og har med alder å gjøre[emoji6]Glemmer sånt fort [emoji14] Svigermor hadde eldste fra tidlig av. Så jeg kunne ta igjen søvn (mannen jobba langtransport. Så var alene for det meste)
Hu sa det at hu kunne ikke huske det var så slitsomt. Men hu nøt de timene uansett med hu. Selv om de ble slitsomt også innimellomEr de små gullene vettu [emoji170]