♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja, vi har ikke brukt mange dagene på disse 10000![emoji1]
Prøver når jeg kan. For helga blir rolig for meg. Kurs da fra 0900 til 1745 lørdag og søndag [emoji33][emoji33] Æsj!

Tenker det [emoji4] de har jo vært der selv lizm, så håpe de husker hvor sliten man kan bli [emoji6]
Glemmer sånt fort [emoji14] Svigermor hadde eldste fra tidlig av. Så jeg kunne ta igjen søvn (mannen jobba langtransport. Så var alene for det meste)

Hu sa det at hu kunne ikke huske det var så slitsomt. Men hu nøt de timene uansett med hu. Selv om de ble slitsomt også innimellom :) Er de små gullene vettu [emoji170]

Ja, hu er veldig snill[emoji7][emoji7] ja, er første barnet vårt. Og første barnebarnet for mamma[emoji4][emoji7] så litt gira hu da kan du tenke deg [emoji23]

Så koselig for dere alle da[emoji7] og ja, kan nok tenke meg at hu er gira[emoji6] og det er visst noe helt spesielt å bli bestemor[emoji2]

Glemmer sånt fort [emoji14] Svigermor hadde eldste fra tidlig av. Så jeg kunne ta igjen søvn (mannen jobba langtransport. Så var alene for det meste)

Hu sa det at hu kunne ikke huske det var så slitsomt. Men hu nøt de timene uansett med hu. Selv om de ble slitsomt også innimellom :) Er de små gullene vettu [emoji170]
Joda, mamma ee jo tante til en på 5 og sier jo det ar hu blir mer sliten enn når jeg og søster var små, men trur det og har med alder å gjøre[emoji6]

Back
Topp