>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Uff skjønner jeg også godtGår greit nå men verker i magen å det skjlnner jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff skjønner jeg også godtGår greit nå men verker i magen å det skjlnner jeg
Lagt meg
Se litt på swrie så sovetid
Yey skoa er sendt allerede
Går som regel greit om jeg tar "big items" på puter osv [emoji14]
Trøtt i dag?Skal gå å legge meg jeg også[emoji2]
Det var detDet var kjapt[emoji1]
Rarheten min? Tvilsomt. [emoji56]
Må kikke litt her da, men orker ikke noe skravling. Har litt murringer og er trøtt som bare det.. :/
De Tommy hilfiger ?Yey skoa er sendt allerede
Har sagt fra at vi ikke vil ha besøk på sykehuset så regner jeg med at de kommer en søndag ell evt en lørdag, så skal nok klare å være mentalt klar [emoji23] [emoji6]Si ifra på forhånd daSi de kan komme når dere ringer og sier dere er klare. Litt greit å få bli kjent med babyen først også
![]()
Prøver. Hu er ikke glad i å lese. Må prøve å få den opp [emoji1]
Kan velge mellom.. 15-30-60 min.. Big items, wool finish, cotton (iron dry, cupboard dry, extra dry) synthetic (samme), mixed....Har ikke noe sånt valg jeg[emoji4]
Ah [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Uff. Lett å ta feil da [emoji23]Haha[emoji23] tullemus! Mente pipingen!?[emoji12]
De sovna kjapt. Ene hvertfall. Andre måtte jeg påpeke det til siden hu prøvde først å blåse bobler utav munnen eller snyte en helt ren nese med høy lydeffekt [emoji23]
Ja syns også det. Fikk første bokpakke fra disneyklubben i dag og det likte hu veldig. Kan hjelpe hu der også. Så kan hu prøve seg alene også daBra dere jobber med lesingen[emoji1] viktig tror jeg!
Tenk så rolig mnd starta da. Men så gøy![]()
Mhm 4.500
Hu er litt ekstrem til tider med å drøye ut soving [emoji23]Haha, jeg må le[emoji23]
Blir nok så braHar sagt fra at vi ikke vil ha besøk på sykehuset så regner jeg med at de kommer en søndag ell evt en lørdag, så skal nok klare å være mentalt klar [emoji23] [emoji6]
Trøtt i dag?