God morgen på dere!Jeg har kommet meg på jobb...Ønsker alle en strålende onsdag...
Håper jaggu været blir bedre, ellers regner vi vekk på sommerfesten i dag
![]()
God ettermiddag[emoji2] håper regnet er borte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen på dere!Jeg har kommet meg på jobb...Ønsker alle en strålende onsdag...
Håper jaggu været blir bedre, ellers regner vi vekk på sommerfesten i dag
![]()
God morgen alle sammen
God morgen[emoji2]
Håper dere får en fin dag i dag[emoji4]
Vet ikke, tror ikke det. Vet ikke helt når folk er bortreist men ingen naturlig som hjelp. Evt å dra sammen med andre som har sin egen barneskokk å ta vare på.Det blir lite hvile tipper jeg[emoji13] ingen som kan være med og hjelpe deg?
Det er sant! Kjempe god grunn til å shoppe[emoji3][emoji3][emoji106]Joda. Men altså.. Må vel finnes en grense for hvor smått det kan bli....?
Om ikke.. Så har jeg en datter som kan få alt etterhvert [emoji23]
Evt, gode unnskyldninger til å kjøpe nytt..!
Man MÅ fordi de gamle er for tørka. Egentlig bare greit det og, for jeg kjøper relativt lite klær. De jeg har er jo ofte mange åååår gamle...
Kjekt å bytte ut også.
Åh, en god klem til deg! [emoji173] Noen dager er virkelig håpløse også daIngenting! Forbanna kompetanseløse drittfolk med et bedritent system [emoji35][emoji35]!!
Ååh, jeg blir så SINT. Selv om det mest sannsynlig ikke er HENNES feil da. Mulig en dataglipp eller systemet som er teit.. Selv om hun burde ha ringt..!
Jeg er i tillegg sur for at de mååå drøye tiden til siste frist på alt mulig, at saksbehandleren til samboer er elendig (han skulle få møte etter påske... Nå har han mast på nytt), og at de enda ikke har fått registrert at jeg har sendt inn del D for sykepenger...! Fikk jo heldigvis feriepenger altså, men.. Åååh....! Så håpløst.
Hjelper ikke at bilen min er dritt, og at jeg har vasking jeg må ha gjort. Og klesbretting!
Også funker ikke sparebank1 mobilbank akkurat nå, så jeg får ikke sjekket kontoen..
I blant er bare alt feil.
Jeg lever [emoji14]Hvordsn er formen?
Sliten?Orker ikke stå opp i dag.. sett ferdig nyeste sesongen med Grace and Frankie på Netflix nå.. samler krefter til å dra på butikken men i dag er virkelig en bli-i-senga-dag kjenner jeg
Planer i dag Shadow?God dag [emoji4]
Vokser hun som hun skal?
God bedring til henne [emoji173]️
Snart 10000 faktiskSnart tusen innlegg å denne tråden allerede![]()
Ahh hahhaha, æ så på sideantallet, ikke innlegg [emoji85][emoji85][emoji23][emoji23]Snart 10000 faktisk![]()
Veldig! Men kom meg opp, fikk motivert meg selv med at jeg kan bake donuts [emoji2] så da måtte jeg sette på oppvaskmaskina for å vaske donutformene, og dra og handle på grunn av det. Så nå skal jeg bake litt og lage smoothie.. så satser jeg på at ettermiddagen blir litt bedre [emoji4]Sliten?
Det er lovAhh hahhaha, æ så på sideantallet, ikke innlegg [emoji85][emoji85][emoji23][emoji23]
Hehe [emoji14]Det er sant! Kjempe god grunn til å shoppe[emoji3][emoji3][emoji106]
Typisk typisk..Åh, en god klem til deg! [emoji173] Noen dager er virkelig håpløse også daMen at Nav er trege, det er bare leit..
Veldig! Men kom meg opp, fikk motivert meg selv med at jeg kan bake donuts [emoji2] så da måtte jeg sette på oppvaskmaskina for å vaske donutformene, og dra og handle på grunn av det. Så nå skal jeg bake litt og lage smoothie.. så satser jeg på at ettermiddagen blir litt bedre [emoji4]
Hei folkens, håper formen til folk er bedre enn min i dag. Fikk en fiks ide om å trene her om dagen, og nå er jeg støl at det er helt pyton. Tror egentlig det er ett tegn på at jeg burde trene mer...
Håper de gjorde det. Er ikke helt min sak når det ikke er mitt bord. [emoji14]