♡ Skravletråd JUNI ♡

God morgen på dere!:) Jeg har kommet meg på jobb...Ønsker alle en strålende onsdag...;) Håper jaggu været blir bedre, ellers regner vi vekk på sommerfesten i dag:P

God ettermiddag[emoji2] håper regnet er borte!

Det blir lite hvile tipper jeg[emoji13] ingen som kan være med og hjelpe deg?
Vet ikke, tror ikke det. Vet ikke helt når folk er bortreist men ingen naturlig som hjelp. Evt å dra sammen med andre som har sin egen barneskokk å ta vare på.

Vi tar det som det kommer. En dag på stranda om været er bra og ellers basseng og spreder hjemme for det et mindre stress for mor ;-)

Joda. Men altså.. Må vel finnes en grense for hvor smått det kan bli....?
Om ikke.. Så har jeg en datter som kan få alt etterhvert [emoji23]
Evt, gode unnskyldninger til å kjøpe nytt..!
Man MÅ fordi de gamle er for tørka. Egentlig bare greit det og, for jeg kjøper relativt lite klær. De jeg har er jo ofte mange åååår gamle...
Kjekt å bytte ut også.
Det er sant! Kjempe god grunn til å shoppe[emoji3][emoji3][emoji106]

Ingenting! Forbanna kompetanseløse drittfolk med et bedritent system [emoji35][emoji35]!!
Ååh, jeg blir så SINT. Selv om det mest sannsynlig ikke er HENNES feil da. Mulig en dataglipp eller systemet som er teit.. Selv om hun burde ha ringt..!
Jeg er i tillegg sur for at de mååå drøye tiden til siste frist på alt mulig, at saksbehandleren til samboer er elendig (han skulle få møte etter påske... Nå har han mast på nytt), og at de enda ikke har fått registrert at jeg har sendt inn del D for sykepenger...! Fikk jo heldigvis feriepenger altså, men.. Åååh....! Så håpløst.
Hjelper ikke at bilen min er dritt, og at jeg har vasking jeg må ha gjort. Og klesbretting!
Også funker ikke sparebank1 mobilbank akkurat nå, så jeg får ikke sjekket kontoen..
I blant er bare alt feil.
Åh, en god klem til deg! [emoji173] Noen dager er virkelig håpløse også da :( Men at Nav er trege, det er bare leit..

God dag [emoji4]

Vokser hun som hun skal?
God bedring til henne [emoji173]️
Planer i dag Shadow? :)

Ja hun vokser godt. Fra 1619 gram og 42 cm ved fødsel til nå 9630 gram og 78 cm ved 16 måneder! Veldig fornøyde både vi og helsestasjonen :)

Veldig! Men kom meg opp, fikk motivert meg selv med at jeg kan bake donuts [emoji2] så da måtte jeg sette på oppvaskmaskina for å vaske donutformene, og dra og handle på grunn av det. Så nå skal jeg bake litt og lage smoothie.. så satser jeg på at ettermiddagen blir litt bedre [emoji4]

Veldig! Men kom meg opp, fikk motivert meg selv med at jeg kan bake donuts [emoji2] så da måtte jeg sette på oppvaskmaskina for å vaske donutformene, og dra og handle på grunn av det. Så nå skal jeg bake litt og lage smoothie.. så satser jeg på at ettermiddagen blir litt bedre [emoji4]

Så flink du er! Føler du deg litt bedre når du har kommet deg opp? Det er virkelig ikke lett å dra seg ut av senga på slike dager altså. Håper du får en fin og avslappenden ettermiddag/kveld :)

Tja, ble iallefall litt lettere når jeg fikk i meg mat og drikke her nå. Gårsdagen var slitsom så er nok det som henger igjen litt [emoji28] takk det samme!

Hei folkens, håper formen til folk er bedre enn min i dag. Fikk en fiks ide om å trene her om dagen, og nå er jeg støl at det er helt pyton. Tror egentlig det er ett tegn på at jeg burde trene mer...

God bedring![emoji2]

Back
Topp