♡ Skravletråd JUNI ♡

Ååh, så irritert..
Ble satt opp til dialogmøte med nav i dag kl 12.
Ventet i gode 15 min, før det kom noen og lurte på om jeg hadde time og hos hvem osv. Bruke 5 min på å finne ut at de ikke finner ut noe..

Kikker innpå mittnav, for å se om jeg fant navnet på saksbehandler..
Og der står det, ny melding fått på mandag. Møtet avlyst.
... Ikke fått noe sms eller mail om det.
Altså. Forventer de at vi skal kunne spå?
Eller henge rundt på mitt nav hele dagen?! Så irritert!
Æsj så kjipt da

Orker ikke stå opp i dag.. sett ferdig nyeste sesongen med Grace and Frankie på Netflix nå.. samler krefter til å dra på butikken men i dag er virkelig en bli-i-senga-dag kjenner jeg

Det skjønner jeg. Hadde vel vært greit å gitt beskjed på telefonen og. Ikke alle som sjekker "mitt nav" hele veien.
Neei, er ikke akkurat DER jeg henger...

Orker ikke stå opp i dag.. sett ferdig nyeste sesongen med Grace and Frankie på Netflix nå.. samler krefter til å dra på butikken men i dag er virkelig en bli-i-senga-dag kjenner jeg
I feel you. Bah.

God dag. Nesten så jeg spammet igjen [emoji14] Vi har vært på helsestasjonen for lengde, vekt og vaksine. Lille er litt forkjølet også stakars.

Planer for dagen?
God dag [emoji4]

Vokser hun som hun skal?
God bedring til henne [emoji173]️

Ååh, så irritert..
Ble satt opp til dialogmøte med nav i dag kl 12.
Ventet i gode 15 min, før det kom noen og lurte på om jeg hadde time og hos hvem osv. Bruke 5 min på å finne ut at de ikke finner ut noe..

Kikker innpå mittnav, for å se om jeg fant navnet på saksbehandler..
Og der står det, ny melding fått på mandag. Møtet avlyst.
... Ikke fått noe sms eller mail om det.
Altså. Forventer de at vi skal kunne spå?
Eller henge rundt på mitt nav hele dagen?! Så irritert!
Å så irriterende! Som om ikke mye av nav systemet er irriterende nok fra før!

Ikke utenkelig virker det som.

Men det medfører at vi er bortreist hele den ferien vi har som familie. Ikke late dager hjemme, ikke dra på stranda om det blir fint vær...

Jo, jeg og ungene. Og blir det bra skal jeg det. Men må bare legge fra meg troen på at det kan være noe hvile involvert....på stranda med tre unger som ikke kan svømme, den ene liten.

Det blir lite hvile tipper jeg[emoji13] ingen som kan være med og hjelpe deg?

Varm dag på jobb! Kjenner at jeg ikke gleder meg stort til de neste ukene med ferieavvikling og 6 dagers uker... Men så er det ikke akke som får betalt for å sitte her å skravle heller da, så =)

Back
Topp