Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Gøygøy.[emoji23][emoji23][emoji23] Fantastisk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøygøy.[emoji23][emoji23][emoji23] Fantastisk!
Ikke ds nei. Tatt seg litt mer opp nå.Jeg synes det så sånn ut jeg :O
Det var du ikke den eneste som gjorde[emoji23][emoji23][emoji23] Lo høyt nå [emoji23][emoji23][emoji23]
Kan ikke, vil bli ferdig til helga. Sååå, de neste to dagene blir det hardt kjør [emoji85]Ja hun koste seg veldig![]()
Vet du, da synes jeg du har vært veldig flink og fornuftig! Forstår du er sliten. Ta deg noen dager hvile.
Har måttet returnert et par ganger, så elsker at de har ordnet det så enkelt. Sko spesielt er kjekt å få prøvd ut så.Det er det
Det dr det helt klartHar måttet returnert et par ganger, så elsker at de har ordnet det så enkelt. Sko spesielt er kjekt å få prøvd ut så.
Haha. Fordi det er så urettferdig [emoji14]Nesten så man blir sur [emoji23]
Ja. Samboer var hjemme da, men.. Tviler på sjåføren så det. Samboer så nemlig bare bilen som kjørte herfra (stod ingen biler her oppe eller noe)..Jøss, veldig sært... De skal jo ringe før levering og ha signatur trudde jeg hvertfall... Kunne jo bare latet som ingen ting, så måtte de levert ut et bord til til riktig adresse. [emoji23]. stod det bare på gårdsplassen når du kom hjem? [emoji54]
Fine! Til kb?
Jupp det stemmerFine! Til kb?
Det er bra. Håper vi får hentet dem inn nå da. Hvordan liggee vi på tråder..? Burde vel ha +30 ift staten..?Under 600 innlegg igjen
Hahaha. Herlig.Kjempesøte gitt. Haha. Mens jeg stod der: "smatt smatt smatt..."
Absolutt. Mi har selv tatt initiativ til å bli mer selvstendig i det siste. Hun er flink..Så greitt når de fikser litt selv5 er tidlig ja. Men merkelig nok så går det seg til [emoji14]
Så veldig. En gang sovna han mens jeg snakka jo [emoji23]Haha. Fordi det er så urettferdig [emoji14]
Hehe, så bra! [emoji14][emoji23][emoji23][emoji23] Lo høyt nå [emoji23][emoji23][emoji23]
Jeg er herBle rolig igjen. Har alle lagt seg?
Manglet 10 tror jegDet er bra. Håper vi får hentet dem inn nå da. Hvordan liggee vi på tråder..? Burde vel ha +30 ift staten..?
Ja er det mulig. Husker en butikk her som hadde post i butikk hvor det stod elektronikk overalt, og de hadde ikke kontroll på pakkene også. Stod veldig tilgjengelig for hvem som helst. Mye dyrt kan komme i posten...Ikke sant. Eller, om de bare hadde satt det der..hvem som helst kunne jo bare henta det. Eller ødelagt.