Gikk tur jeg
Godt det og[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk tur jeg
Det kan detJa, det merket jeg.. Men om alle plutselig logger på, bør det vel gå..
Ja. Kan hvertfall gå. Sleit i morges. Da gikk jeg litt krokbøyd gitt [emoji38] Dumt når den lufta ikke vil ut heller. Prøvde rape den ut. Ligge på magen. Presse den ut [emoji23] Uff. La meg i senga og sovna. Men søstra mi ringte meg og vekka meg selvsagt etter 1.5 t. Så da var det på an igjen. Men bedre nåLitt luftsmerter. Men tålig greie
Må prøve på noe.Huff, det hørtes ikke bra ut. Så kjedelig at mannens ferie ble en uke senere! :/ Håper dere finner noen løsninger så dere får tid alene som familie også.
Nja trengte bqre skritt ellers hadde jeg ikke gåttGodt det og[emoji4]
Håper vi får til noeDet skjedde oss i fjor. Plutselig starta mannen ferie to uker senere enn planen [emoji33][emoji85] Så kjedelig. Men gikk seg nå til heldigvis det også.
Skal det. Ville bare ha ungene i seng så ikke de oppfatter noe. De vet ikke at vi hadde planer om dyreparkenSnakk med han du
Skjønner deySkal det. Ville bare ha ungene i seng så ikke de oppfatter noe. De vet ikke at vi hadde planer om dyreparken
Nja trengte bqre skritt ellers hadde jeg ikke gått
Som jeg akkuirat skrev i tråden for i dag
Vis vedlegget 227561
Og vi er ajour i denne tråden tom torsdag allerede
Går mye jeg men mindre enn før pga beinetHvis ikke beinet ble helt ødelagt, så er det jo ikke dumt å gå litt da.
Mangler innlegg ser jegSom jeg akkuirat skrev i tråden for i dag
Vis vedlegget 227561
Og vi er ajour i denne tråden tom torsdag allerede
Skjønner dey
Går mye jeg men mindre enn før pga beinet
I dag er det sabla vondt![]()
Så bra[emoji2] men ingen grunn til å stoppe å skravle[emoji6]
Mangler innlegg ser jeg
Slett ingen grnn til det
Tror det er dårligGjør jo det, men jeg tenkte sjekke tempo her, over en oppdatering eller to...
Bar voldsomt med klærOj det var mange
3 her