♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja. Kan hvertfall gå. Sleit i morges. Da gikk jeg litt krokbøyd gitt [emoji38] Dumt når den lufta ikke vil ut heller. Prøvde rape den ut. Ligge på magen. Presse den ut [emoji23] Uff. La meg i senga og sovna. Men søstra mi ringte meg og vekka meg selvsagt etter 1.5 t. Så da var det på an igjen. Men bedre nå :) Litt luftsmerter. Men tålig greie

Au, så vondt![emoji17] så typisk å bli vekka da[emoji85] håper det gir seg helt snart![emoji4]

Huff, det hørtes ikke bra ut. Så kjedelig at mannens ferie ble en uke senere! :/ Håper dere finner noen løsninger så dere får tid alene som familie også.
Må prøve på noe.

Som jeg akkuirat skrev i tråden for i dag
upload_2017-6-13_20-36-15.png

Og vi er ajour i denne tråden tom torsdag allerede

Skjønner dey

Greit å ikke la dem få vite det i form av "det blir ikke noe av" liksom. DE er nemlig happy snappy med å få besøke bestemor, overnatte hos beten og toppe det hele med en dag i hunderfossen.

JEG hadde tenkt å ta Dyreparken i år, yngstemor gratis, for neste år skal korpset på tur til Danmark så da hadde jeg tenkt at vi diltet etter og tok ferien i Danmark og Legoland og Løveparken. Men, kanskje ikke, for det spørs om vi får ferie om passer med det da. Året etter det igjen er yngstemor passert 3 å da må hun og ha billett uansett hvor vi skal.

Går mye jeg men mindre enn før pga beinet
I dag er det sabla vondt ;)

Jeg har skjønt det[emoji6]
Huff, håper snart du får noe behandling for det! Vil anbefale trykkbølgebehandling, vondt og ekkelt, men effektivt[emoji106]

Back
Topp